![]() |
|
Hade förhoppningar om GSP...
DC Jones blir ett nöje ifall Jones åker ut. |
Lol på Jones och DC. |
Hade gärna sett Nate fightas igen, men detta är definitivt ett bättre main event. Nu känns UFC 200 mer legit.
|
Fet.
|
|
Har Alex lagt av eller när ska han upp igen?
|
Tror Alex varit "avstängd" av läkare fram tom april. Så han är väl precis nu "fit for fight" igen. Såvitt jag vet är väl ingen match inbokad, men det kanske pågår nåt bakom kulisserna. Men han är ju inte direkt hetast på listan just nu... Lagt av har han iaf inte gjort.
|
Varför ville Alistair möta Andrei? Pga hakan?
|
Enligt Ariel (som refererar till en "reliable source") så är det möjligt att 125 lbs och 135 lbs ska sammanfogas.
http://forums.sherdog.com/threads/ac...-soon.3238843/ |
|
Skulle ju inte förvåna mig om denna fighten blir av. Skulle ju kanske förklara en del av Conors konstiga beteende på sista tiden...
Men är det verkligen en superintressant fajt? En nedsvulten Conor och vanliga boxningsregler? För jag antar att Mayweather inte vill slåss om han inte kan räkna en seger till sina 49 och bli störst nånsin... Jag tänker då inte betala för att se den matchen. Fultorrent, javisst. ;) |
Lär knappast bli av, och blir den trots det kommer Connor bli extremt utskåpad, kommer se rent löjligt ut.
|
Inte superintressant, men det blir ändå den första boxningmatchen jag kommer orka ge en titt sedan 1995. Men Conor lär vara totalt chanslös.
|
Haha, va? Övervägs det ens som boxningsmatch? *asgarvar*
Conor kommer bli mos. I en MMA-match tror jag på Conor. Takedown och submit inom en minut. |
Det är bara bullshit :p
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:12. |
|