![]() |
|
Snacka om att Snuggels är ett lojalt Conor fan. Conor går i pension från MMA och han gör exakt samma. :D
|
|
|
Conors hype ökade just for sure.
Tror ufc kommer släppa till. |
Citat:
|
Har Dana White uttalat sig ännu?
I intervjun han gjorde häromdagen sade Dana att de inte kräver nåt extra av Conor än andra fighters. Så jag antar det står i kontraktet huruvida de måste åka på diverse event för att promota fighten. Han sade också att hela denna härva inte handlade om stålar. Nu säger Conor att han inte får betalt för att promota fighten? Låter ju precis som om Conor vill ha mer pengar bara. Kan det ha varit så att Conor ville ha mer betalt redan från början då de förhandlade inför denna gala, men insåg att ifall han då hotade med "mer pengar eller så slåss jag inte" inte skulle funka. Det skulle ju bara verka som om att han inte ville slåss och hade tappat hela fightinginstinkten jadda jadda. Men nu är fighten bestämd sedan länge och hypen påbörjad. Ifall han börjar hota med att pansionera sig nu så verkar det inte som om han är en fegis i alla fall. Så nu får UFC sätta ner foten och tvinga honom till att promota utan mer pröjs, varpå Conor säger att han inte kan förbereda sig ordentligt och då kanske skiter i det. Då verkar möjligtvis UFC vara giriga. Alternativt får Conor mer betalt och promotar matchen, och då säger han att UFC och han kommit till en kompromiss. Sunkig förhandlingstaktik om det är så. Dock är det väl vettigt att idrottsutövarna ska ha så stor del av kakan som möjligt. |
Citat:
|
Jag tror han snarare menar att en stor del av promotandet, som den ändlösa raddan av morgonprogram, känns meningslöst och alldeles för energi och tidskrävande. Inte att han skulle göra allt av det gladeligen om han fick mer betalt. Hur mycket han än får betalt så står det ganska klart att han anser själva fighten och förberedelserna inför den att vara absolut viktigast, och att han försöker hitta tillbaks till en tid där det var det enda som han egentligen behövde fokusera på. Skulle inte bli förvånad om en faktor också var det tragiska dödsfallet. Är en påminnelse, om inget annat, att han riskerar livet varenda gång och att det är vettigt att vara så förberedd man bara kan.
|
Ingenting står särskilt klart skulle jag säga. Conor är väl kapabel att säga en sak och egentligen mena nåt annat.
Dvs han kan säga att han inte vill åka runt på promotionturné eftersom hans träning blir lidande, men egentligen mena att han kan åka på turné bara han får en mille extra. Jag säger inte att det garanterat är så. Men det är fullt möjligt. Särskilt med tanke på att han skrev Citat:
|
"I am not yet paid to promote"... Jag tycker han ska va jävligt tacksam för de miljoner han fått av att promota. Kanske inte rent direkt men hans promoting skills är ju det som gjort att han är många miljoner rikare än övriga i hans sits
|
Conor gör ju rätt att lägga mer fokus på träningen, Han har ju nästan sett sämre ut sen Holloway fighten. Kan ju ha o göra med att han tappat lite fokus?
|
Rätt så på pricken. Nu handlar det för både UFC och McGregor om att rädda ansiktet men se till att matchen blir av.
http://www.mmafighting.com/2016/4/21...kes-poker-game |
Michael page, kommer bli nice!
|
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:37. |
|