![]() |
Citat:
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Ah fanken den burken tror jag att jag sett :cool:
|
Citat:
Smakar den ungefär likadant som keso naturell? |
Citat:
|
Citat:
Till skillnad från keso naturell som fullkomligt bombarderar smaklökarna med sina underbara smaknyanser? ;) It's like there's a party in my mouth and no one showed up! Men tack för svaret. Ska kolla in det nästa gång jag släpar mig till affären. :) |
Citat:
Keso är gott, grynosten kan jag inte äta. Men det är olika från person till person... |
håller med.. keso är tusen gånger godare än grynosten.. och kesella också.. som iofs inte är samma sak.. men de säljs i "burkar" iaf.. så jag käkar bara de olika keso sorterna samt kesella.. grynosten gav jag upp rätt fort.. och jag äter det mesta. men grynosten var inte mycket att hurra för..
|
Synd att den är överlägsen som proteinkälla. ;)
|
Äter du den naturell el. med ngn frukt?
|
Så inte är inte Valios grynost alls tycker jag.
Äter den som den är och saltar lite ibland. När man deffar smakar det hur bra som helst ! :) |
Hmm, Keso naturell äter jag nu, får se om jag hittar grynost. måste ju prova :)
|
Citat:
|
Lite funderingar kring deffen:
Det här med ätardagar har jag använt mig av var 7:e dag men upplever det som om deffen går aningen trögt. Med tanke på att de inte verkar va mycket att klaga på i mitt matschema så börjar jag fundera på om det är ätardagarna som gör att de går så långsamt för mig. Har tagit de väldigt, väldigt bokstavligt och fullkomligt vräkt i mig allt jag ser typ. Skulle det kasnke vara bättre att ta dessa var 14:e dag och inte nu bara vräka i sig all form av mat, utan mer kasnke äta nått gott och det mesta nyttigt men mer kolisar än vanligt t ex. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:11. |