![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
nohomo Citat:
|
mini eller hurril, två personer som jag vill träffa ungefär av samma anledning - där jag hyser en respekt träningsmässigt för båda och där jag interagerat med båda på forumet i både ett och annat genom åren och där det vore skoj att ses öga mot öga o gagga skit live.
ljuvligt - för att det är en vän jag inte träffat men fått en bra koppling med i olika dialoger runt det som händer i livet något år tillbaka filmjölk - för jag har bara träffat denne herre en enda gång och då var min enda kommentar "VA! är det DU som är filmjölk?!", sedan fick vi inte ut så mycket mer av den dialogen. Vore skoj om du hakade på ut till mögelhuset för en grilltillställning karlfan. |
Citat:
Jag är på! Påtal om att träffa folk, vore kul om det ordnades en kolo-träff igen, jag kanske missade någon när jag bodde utomlands, men känns som det varit sämre senaste åren. Jag gick på en stor träff för 4+ år sedan i Sundbyberg/Solna. |
Dio, filmjölk och king grub.
Då täcker man en hel del områden. Tvspel, naturliv, flumkonversationer och allt möjligt. Skulle bli en rolig kväll. |
Av medlemmar jag inte umgås med vanligen eller har träffat, antar jag?
Hmmm. Red Apple hade jag velat prata film med. King Grub för spel och film. Jag hänger för lite i tramstrådarna i allmänt så jag missar säkert den som är AW of the quarter just nu. EDIT: J.V och snacka blink-182 förstås. |
Grub, hurril och Tolkia.
|
Citat:
|
Citat:
får jag fråga en sak haha... vad har du fått ditt nickname ifrån =) fan NWCnebuchadnezzar +++ movement @ homm3 :D |
Doctor Snuggles, cero samt Jens.Andersson.
|
Jag och diomeda tror jag skulle funka bra tillsammans. I så fall sitter vi nog i en solig småstad och äter glass, kollar på tjejer och pratar om livet.
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Är för övrigt nästan säker på att Grub, hurril och Tolkia skulle bli såta vänner. |
Yes och hultman, och Jenni som bisexuell tjej som hade kunnat maximera vår utdelning av att ragga tjejer :hbang: Och tricce för att styra upp musiken
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:02. |