Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Välj 3 koloiter att gå ut med! (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=223316)

Diomedea exulans 2015-10-11 19:32

Citat:

Ursprungligen postat av Perramja (Inlägg 7440711)
Ingen öl?! Hur ska vi då kunna prata:confused:

Läs på: http://www.feathersite.com/Poultry/BRKChickensA-C.html

hurril 2015-10-11 19:32

Citat:

Ursprungligen postat av anvihl (Inlägg 7440621)
Har en känsla av att Hurril kan hinka bäärtz som få andra så han är given. Det behövs någon kvinnlig presens så Flash får hänka, sen behövs någon som håller konversationen vid liv och har en lätt tusch av adhd så Gunhamn får hänka också ;) och sen fuskar jag och tar med filmjölk också.

Men hade varit kul med hela babbla.

Jag blir lätt torr i strupen så du har rätt om byärtz.

Fuark 2015-10-11 20:27

Citat:

Ursprungligen postat av Red Apple (Inlägg 7440609)
Fuark, fuark och fuark.

<3

<3

nohomo

Citat:

Ursprungligen postat av micke81 (Inlägg 7440666)
Problemet är väll bara att karln inte kommer hinna i tid.

:naughty:

shadowfire 2015-10-11 21:18

mini eller hurril, två personer som jag vill träffa ungefär av samma anledning - där jag hyser en respekt träningsmässigt för båda och där jag interagerat med båda på forumet i både ett och annat genom åren och där det vore skoj att ses öga mot öga o gagga skit live.

ljuvligt - för att det är en vän jag inte träffat men fått en bra koppling med i olika dialoger runt det som händer i livet något år tillbaka

filmjölk - för jag har bara träffat denne herre en enda gång och då var min enda kommentar "VA! är det DU som är filmjölk?!", sedan fick vi inte ut så mycket mer av den dialogen. Vore skoj om du hakade på ut till mögelhuset för en grilltillställning karlfan.

The_RobRoy 2015-10-11 21:24

Citat:

Ursprungligen postat av Xtreme-G (Inlägg 7440613)
RobRoy, Minimjölk och Hurril.

:cheers:

Jag är på!

Påtal om att träffa folk, vore kul om det ordnades en kolo-träff igen, jag kanske missade någon när jag bodde utomlands, men känns som det varit sämre senaste åren. Jag gick på en stor träff för 4+ år sedan i Sundbyberg/Solna.

Agitator 2015-10-11 21:34

Dio, filmjölk och king grub.

Då täcker man en hel del områden. Tvspel, naturliv, flumkonversationer och allt möjligt.

Skulle bli en rolig kväll.

Scratch89 2015-10-11 21:57

Av medlemmar jag inte umgås med vanligen eller har träffat, antar jag?

Hmmm. Red Apple hade jag velat prata film med. King Grub för spel och film.
Jag hänger för lite i tramstrådarna i allmänt så jag missar säkert den som är AW of the quarter just nu.

EDIT: J.V och snacka blink-182 förstås.

Nebuchadnezzar 2015-10-11 22:01

Grub, hurril och Tolkia.

hurril 2015-10-11 22:06

Citat:

Ursprungligen postat av Nebuchadnezzar (Inlägg 7440880)
Grub, hurril och Tolkia.

Tre autister - one cup.

Wzup2u 2015-10-11 22:08

Citat:

Grub, hurril och Tolkia.

OT
får jag fråga en sak haha... vad har du fått ditt nickname ifrån =) fan NWCnebuchadnezzar +++ movement @ homm3 :D

Grazzafukkinrazzi 2015-10-11 22:25

Doctor Snuggles, cero samt Jens.Andersson.

Loke 2015-10-11 22:30

Jag och diomeda tror jag skulle funka bra tillsammans. I så fall sitter vi nog i en solig småstad och äter glass, kollar på tjejer och pratar om livet.

Citat:

Grub, hurril och Tolkia.

Citat:

Ursprungligen postat av hurril (Inlägg 7440886)
Tre autister - one cup.

Haha, det där vore faktiskt lite intressant att se. Skulle de bli vänner, skulle de märka av varandras närvaro, skulle de bli väldigt osams över en detalj som ingen annan märkte? Svårt att veta.

hurril 2015-10-11 22:40

Citat:

Ursprungligen postat av Loke (Inlägg 7440894)
Jag och diomeda tror jag skulle funka bra tillsammans. I så fall sitter vi nog i en solig småstad och äter glass, kollar på tjejer och pratar om livet.

Haha, det där vore faktiskt lite intressant att se. Skulle de bli vänner, skulle de märka av varandras närvaro, skulle de bli väldigt osams över en detalj som ingen annan märkte? Svårt att veta.

Efterblivenheten skulle å andra sidan vara låg.

Diomedea exulans 2015-10-11 22:41

Citat:

Ursprungligen postat av Loke (Inlägg 7440894)
Jag och diomeda tror jag skulle funka bra tillsammans.

Tror jag med, har fler än en gång tänkt "Han verkar vettig" om dig.

Är för övrigt nästan säker på att Grub, hurril och Tolkia skulle bli såta vänner.

MrBoris 2015-10-11 22:42

Yes och hultman, och Jenni som bisexuell tjej som hade kunnat maximera vår utdelning av att ragga tjejer :hbang: Och tricce för att styra upp musiken

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:02.