![]() |
3 bifogad(e) fil(er)
Tre av de sista dagarnas middagar:
- 900 gram stek av fransyska, purjo, tomat, keso (norsk, god sådan), Bullseye Hickory Smoke-sås. - 6-700 g kalkonfilé, diverse grönsaker och keso, sås. - 500 g chili/vitlök/worcestershiresås-marinerad kycklingfilé med potatis, ananas, paprika, tomat, bacon, keso, rucola. Jag följer pizzatallriksmodellen. |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Måltider två inlägg upp. |
Citat:
|
Citat:
Med mat och dagsformsbilder från alla som känner att dom följer dieten. Jag är intresserad av att se ifall IF ger dessa fantastiska åretruntformer i någon grad hos alla eller ifall det bara är extremfallen med dom som tävlar, det är nämligen dom enda jag sett. Skulle vara kul med en LCHF tråd osv. jag äter själv efter IF men det beror mest på att det passar min livstil och jobb väldigt bra, det har inte mycket med min träning att göra. |
Citat:
2 saker att tänka på bara om du ska ha i proteinpulver i ostkakan. 1. Kasein funkar mycket bättre än vassle. 2. Vispa inte smeten, rör endast ut den med en sked eller liknande, annars får du ett täcke stelnat badskum ovanför en tjock ostkaka, detta är inte gott. |
Citat:
|
Jag tycker att det skulle vara intressant att höra vikt och längd på de som äter måltiderna. Beefcake hade med bild på både måltider och sig själv det var ett illustrativt exempel på hur man kan göra presentationen.
Personligen förstår jag inte hur vissa av er klarar av matmängderna utan att spricka. |
Jag följer också periodisk fasta och det har funkat hur bra som helst för mig. Äter bara 3 gånger per dag och inga kolhydrater alls. Har rasat i vikt.
Men jag tycker det verkar lite larvligt att trycka i sig 2kg kött i en måltid. Titta på mig så mycket jag kan äta..typ! Det kan inte vara hälsosamt på något sätt. Undrar vad det gör med magen och tarmarna?? Tycker det är många som överdriver! |
Citat:
|
Citat:
Och sen är det jävligt manligt, det kan ingen ta ifrån oss! *kissass* Sjukt fina måltider från Beefcake.. hoppas på mer uppdateringar från din sida! |
Jag tror inte att det är tanken med konceptet. Att trycka i sig 2kg kött/kyckling i en måltid kan inte vara hälsosamt. Man har ju 8 timmar på sig att äta vilket är en hel del tid faktiskt. Bättre följa ett upplägg som håller över tiden och därmed ger resultat. Det tror i alla fall jag på..
|
Citat:
Jag försöker inte hämma diskussionen, men jag tror att det finns risk för att dessa två trådar bara börjar blandas ihopa igen, trots att syftet med denna tråd är att undvika just det. |
Citat:
Håll dig där om du inte är intresserade av våra larviga måltider. |
Citat:
Citat:
Frågor om 3.45 gram eaa bryter fastan kan med fördel tas i den superlånga pf-tråden. Så kan vi hålla matbilder i den här tråden i matlagningsforumet. Nu blev det här inlägget också OT men får lägga upp någon matkreation ikväll istället :) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:27. |