![]() |
Satan vad starka dips där! Grymt jobbat!
|
Citat:
tack tack...skönt att man kan höja sig någon från förra året iaf Citat:
tack tack, men får se vad man kan mjölka upp på tävlingsdagen:whipped: |
1 bifogad(e) fil(er)
Fredag/baksida lår/mage
Började med 1set chins. 24st "hantel resningar" 30kg hantlar*12*4 liggande lårcurl med superset på sittande 45kg*12+50kg*8 3st set med bra kontakt och pump Pose träning 15min cardio,gång 15 min. Skönt snabbt pass...ligger riktigt online med dieten och har aldrig varit i sån bra form som jag är nu med denna vikt, känner mig dock lite liten men formen är mycket stabil nu då jag har dietat exakt halvtid imorgon lördag |
Ser som sagt bra ut Henke! Ska bli riktigt kul att se dig på scen, har ju trots allt bara sett dig backstage osv. ;)
|
Ser kanon ut! Man känner sig som en liten smurf i jämförelse, haha
|
Ser givetvis riktigt bra ut! Vad gör du på ett ungefär i rodden?
|
Får man fråga vad du gör annars på dagarna? :)
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
liten update om helgen:cool:
Var en lugn helg och har fortfarande kvar mina "gris lördagar" och i lördags käkade jag: *6st små baguetter *1st buffe *20st sushi bitar..mmmmm *1 blåbärspaj (300gr) med en halvliter glass *2 st marabou amigo 100gr st *1st proteinbar xxxl (500kcal) *1st proteindrink *1 påse tutti frutti *2st coca cola zero Skapligt sockertryck man hade när man vaknade på söndag;) |
Fantastisk ätardag, jag har mycket att lära! hehe :D
|
Vafan hände på bussen idag? haha
|
Citat:
Citat:
Jadu småglin,tur att man inte orkar anstränga sig under diet:devil: *grr27* |
Lite update.
Har missat några dagar men det flyter på som det ska. Gjorde b.la 54 dips i måndags och 27 chins igår, dom är absolut inte tävlingsstrikta men bara övar upp min reps styrka, känns mycket bra med allt nu. Provade ett nytt tillskott igår från TNC. Plasma jet (www.tncse.com). gillar man sjuk pump och ådror..PROVA! är en kosttillskotts fanatiker och har provat mycket men denna funkar och priset är bra nu med:cool: |
ons/axlar,vader
Började dagen med ett set dips. 43st (ca 85% från tävlingsgodkända) Axelpress i smit 40kg*16 70kg*12*3 Sidolyft 12kg*12*3 Sidolyft från bänk med vinklad bänk,sjukt koncentrerat. 10kg*10*3 Framsida axlar med 20kg-skiva 10*3 sittande vadpress 30kg*16 50kg*12*3 intervall på cykel 15min Körde plasma jet idag med och sjuukt tryck igen, är ganska vaskulär i vanliga fall med idag kom det till och med fram 2st och påpekade det*flex* Nya bilder kommer föresten på fre kv |
tor Rygg/mage
Chins 30st (pb) vänder lite före bottenläget så ej tävlinsodkända 20st T-bar 35kg*16 55kg*12*3 tokstrikta Latsdrag med stången mot hakan 65kg*15 75kg*12*2 55kg*20 Rodd 75kg*14 100kg*12*2 specialävning för latsen,sittande i cabelcross, börjar med raka armar och drar sen ner mot lasen, en grym kontakt övning. 15kg*12*1 20kg*10*1 vanliga situps med 10kg vikt. Max*3 Intervall på cykel 15 min + solarie*screwy* Körde med plasma jet idag med och en kille som jag aldrig har sett kom fram och frågade om jag skulle tävla, syns att man ska tävla nu *jiiipiii*hahah...sen är plasma jet heeelt sjuk! Har för övrigt börjat jobba lite på TNC och kommer snart gå över till hel tid där, tokkul att kränga kosttillskott *popcorn* |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:02. |