![]() |
|
Thiago Alves ska tydligen flytta ned till 155. Kommer nog inte bli några större problem med en diet med tanke på att han är så kort. Blir nog av med en del massa men han kommer ju möta mindre atleter så det är skitsamma.
|
Man hade ju kunnat tro att Johnson tänkte ligga lågt med tanke på att han blivit dömd för kvinnomisshandel förut, men icke..
https://cdn2.vox-cdn.com/thumbor/0pE...80800/AJ.0.png |
|
Kom över denna.
|
Citat:
|
Citat:
Sickening, absolutely pissening. |
Rousey vs Holm.
Börjar tröttna sjukt på ufc nu. Inte fighterna, men själva ufc. Hur de särbehandlar folk, vissa fighters går före andra i rankning osv. Holly Holm är inget hot. Hon har haft två fighter så ger de henne till ronda för en till snabb billig vinst. Condit går möta Lawler istället för de verkliga contenders. Fertitta sitter å firar med conor efter hans win över Mendes och hela Reebok historian är tragisk. Hoppas ett par bra fighters till går över till Bellator. |
Finns det bättre alternativ? Att ge Meisha ett tredje försök vore en "snabb billig vinst" om något. Tycker nya utmanare ska få förtur, blir roligare så.
Risken är dock att Holm blir nedtagen och submittad på en minut. |
Citat:
|
|
Nu när jag tänker efter så borde väl Nunes få titelmatchen? Avslutat 4 av 5 senaste matcher och två i rad. Den enda förlusten var mot Zingano som hon nästan dödade i första ronden.
|
Citat:
|
Alltså, vad rökte domaren som gav Erick Silva 29-28 mot Magny?
Tråkigt med main eventet, det där var fight of the year-kandidat. |
Citat:
Sen blev jag imponerad av Magny. Hans jobbar var väldigt snygga. Sen tycker jag Silva är lite suspekt. Han kan se ut som en jävla champ ena fighten, andra fighten är han tung långsam och sluggish. |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:02. |
|