Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Senast sedda film (Inga spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=99445)

JustinCredible 2008-10-20 20:23

Nu blir det The Incredible Hulk med favoriten Edward Norton *popcorn*

Dreas 2008-10-20 20:42

Citat:

Ursprungligen postat av JustinCredible (Inlägg 3273855)
Nu blir det The Incredible Hulk med favoriten Edward Norton

Skona dig istället, lägg tiden på annat (surfa på kolo eller nåt).

Tricklev 2008-10-20 20:45

Citat:

Ursprungligen postat av Dreas (Inlägg 3273929)
Skona dig istället, lägg tiden på annat (surfa på kolo eller nåt).

Hulken e bra, Hulken e alltid bra, Hulken ffs.

Hulken.

FreCKo 2008-10-20 21:14

Max Payne!

Jompan 2008-10-20 21:17

Såg nyss Det glömda själarnas ö. Underhållande och smått mysig, dock inte läskig som jag en gång i min ungdom (typ för några månader sedan) :D trodde att den skulle vara när jag såg trailern på bio.

Mescreant 2008-10-20 21:20

Såg Ā l'intérieur och blev lite besviken efter alla lovord den fått framförallt här på kolozzeum. 6/10 för den var fortfarande hyfsat spännande trots många brister. Haute Tension är ju mycket bättre.

Dreas 2008-10-20 21:21

Citat:

Ursprungligen postat av Tricklev (Inlägg 3273950)
Hulken e bra, Hulken e alltid bra, Hulken ffs

Tyvärr så kändes denna film mer som en parodi än en riktig hulken.

Jompan 2008-10-20 21:22

Citat:

Ursprungligen postat av Mescreant (Inlägg 3274079)
Såg Ā l'intérieur och blev lite besviken efter alla lovord den fått framförallt här på kolozzeum. 6/10 för den var fortfarande hyfsat spännande trots många brister. Haute Tension är ju mycket bättre.

Filmer har en tendens att vara smått mycket bättre om man inte hört den lovordas tidigare. :D

Själv tyckte jag Inside var ruggig. Orkar inte fippla till så jag får franska titeln rätt. :em:

Nordenator 2008-10-20 21:23

Citat:

Ursprungligen postat av Arf Pingvin (Inlägg 3272123)
Det finns bara barn och vuxna, inga ungdomar, ingen gråzon. Gränsen går när man börjar dricka kaffe.

Livet är enklare i svartvitt :hbang:

Hyffsat mycket sanning bakom det dock :D Inte ser man många riktigt riktiga tétankare (:

JustinCredible 2008-10-20 22:22

The Incredible Hulk

Det går uppenbarligen inte att animera ansiktsuttryck utan att det ser gay ut, men kroppen var jävla grymt gjord. Speciellt i grottan. Och Abomination var stenhård. Störande ibland hur man ska animera allt nu för tiden. Som helikoptern i slutet. Scenen var bara att den lyfte och flög iväg. Kunde dom inte använt en riktigt helikopter till det..

2/5

Två saker fattade jag dock inte,

1: Betty var helt ovetandes om hur Bruce ser ut/beter sig som Hulken, men hon har ju redan varit med om det i ettan? (det är väl en uppföljare right?)

2: Vad hände med Stan Lee och proffessorn när dom fick Bruce's blod i sig?

Tricklev 2008-10-20 23:08

Det är inte en uppföljare.

ManuelIT 2008-10-21 00:53

Såg precis klart the incredible hulk, 1/5. Fyfan vad kass film. Iofs så är det få superhjältefilmer jag gillar, men denna var fanimej extra töntig och seg.

Den viktigaste frågan är dock vad fan Edward Norton rökte på när han signa upp för filmen. Från att ha spelat i filmer som jag klassar som bland världens bästa... till detta?! Vad tänkte han? Varför? Varför?!!

NickeSthlm 2008-10-21 08:42

Måste tacka piranha och ArcTiC som gjorde så att jag fick upp ögonen för Felon!

Riktigt bra film och jag ger den 9/10. Den var underhållande från början till slut.

Såg även Varg för några dagar sen och den får utan tvekan 2/10.
Vilken skitfilm och den enda behållningen var Peter Stormare men jag fattar vad han tänkte på när han gjorde filmen..
Filmen var rakt igenom urusel och man fick den där härliga "Bengtsson. Nu släpper du det där våldtäktsfallet på en gång för vi har en död varg här...."-känslan. Kass!

Alfred Nobel 2008-10-21 09:03

Lilla Jönssonligan på kollo

En underhållande film, bra skådisar och orginellt manus. En av de bättre filmerna jag sett i år, definitivt.

3,14 / 5

Mr.Cosybear 2008-10-21 09:34

Step Brothers - 4,5/5 får den av mig, helskön komedi faktiskt! Hade ganska många LPM i filmen *popcorn* Will Farell måste ju vara en av dem om inte den bästa komikern i filmer genom tiderna :hbang:

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:29.