![]() |
Hum så du tävlar i sl och ska tävla i athletik? :)
|
Grattis till riktigt bra resultat! :)
|
Citat:
Citat:
|
Aktivitet Styrketräning (axlar, triceps, biceps och mage) Konditionsträning.
Plats: Inpuls, Luleå Tid: 90min Morgonvikt: 99,9kg Annat: Gratis vecka på Inpuls den här veckan, passar på och kör där den här veckan då många av våra lyftare har vilovecka. Kommer ägna mig åt vanlig styrketräning (ingen SL) den här veckan med lite konditionsträning. Dagens pass Motionscykel 15min + 3min cross trainer + 1min roddmaskin Axelpress i David frontpress maskin 30kg x 20 40kg x 12 50kg x 12 67,5kg x 12 Hantelpress på boll 22,5kg x 12 25kg x 8 8 Hantelsidolyft 10kg x 12 12,5kg x 12 15kg x 12 12,5kg x 12 10kg x 20 9kg x 20 Liggande tricepsextension 27kg x 15 15 15 EZ-Curl 27kg x 15 15 15 Dipsmaskin 4 set Cable Curl 4 set Mage 4 set i Star Trac maskin + 4 set baksida axlar i dual function maskin Var skönt att träna idag lite kondition och högrepetition styrketräning. Kroppen var trött igår kväll och på förmiddagen, piggnade till bra i kroppen när jag fick röra på mig. Ska till Inpuls igen på tisdag och träna. |
Starkt jobbat på tävlingen, grattis mannen :)
|
Kanonfin debut!
Du märker vilken skillnad det är att vara uppe på podiet. Man tar i det där lilla extra. Framförallt tycker jag, liksom du, att det var marklyftet som var höjdpunkten. Att dra 220 kg utan bälte är ett respektingivande resultat. Även övriga grenar såg tekniskt sett bra ut. Bänken inte så mycket att orda om och i böjen är det ju främst utgångarna som fortsatt behöver förbättras. Men, det ser ju mycket bättre ut än för ett par veckor sedan. Hoppas du nu fick rejält blodad tand och fortsätter din strävan att bli redigt stark :thumbup: |
Citat:
|
blir det raw även nästa tävling? Bra resultat!
|
Citat:
|
är du allergisk mot blöjor då? Har ju nog sett nån film då du varit iklädd såväl klänning som blöja!
|
Citat:
|
Tack för svaret!
Gör det nåt om jag lånar ditt upplägg för att skriva i träningsjournalen? |
Oj det här har jag missat! Vad stark du är. HAr du börjat syssla med SL nu?
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
det här |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:27. |