![]() |
Tackar! Det kändes sjukt gött.
|
Körde lätt bänk i tisdags.
3x90 med stopp. 5x100 utan stopp. Lätt, hade klarat över 10 reps |
Marklyft
3x60 2x100 1x140 - Med bälte 1x170 1x190 -Med dräkt och bälte 1x210 1x230 1x245 - PB och lätt 1x250 - PB och det var inte allt för tungt. Kom mycket bra 0x250 - Kom upp hela vägen och låste ut vikten utan större problem och blev jätte glad. Men när jag precis låst ut så tappade jag greppet. :/ Så det är kring 255 som mitt grepp sviker nu. Men jag vet att jag kan klara 255 om jag får ett bättre grepp kring stången. |
Haha snart får du sluta öka i marken :D
|
Citat:
|
250 Kg!!:hbang:
Film?*popcorn* |
Citat:
|
Ett kvarts ton!!
OMG WTF BBQ PB FFS! Bra jobbat! |
Grym mark ! grattis till Pb´t
|
Citat:
Citat:
|
bra jobbat!
|
Grattis!
Sen har du väl en texas power bar? Det är ju bra mycket bättre grepp i tävlingsstängerna än i den... Så 260 kan du nog lätt hålla i! |
Bra markat. Förra gången greppet svek så var det på 235 eller 237,5. På tävling drog du 237,5. Nu har du - utan nämnvärd greppträning - ökat också greppstyrkan med ca 20 kg. Så nog bär det uppåt.
|
220 böj och 240 mark är respekt, imponerande! 300 raw kommer snart *flex*
Oj 250 t o m, för helvete! |
Jag skrev fel, det vcar 255 jag drog upp i sista men tappade i utlåsningen.
Freddi: Jag drog dessa marklyft med en riktig eleiko tævlingstång med ruskigt bra ræffling på mitt gamla gym. De han æntligen skaffat en riktig stång. Men greppstyrkan har økat ca 20kg yes. Jag har upptæckt att jag inte får ut något av grepptræning som barhold. Det jag har trænat under denna perioden ær mycket marklyft och æven en del latsdrab med fatbar och latsdrag med rep. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:03. |