![]() |
|
Btw, jag får Mass Effect i gebursdagspresent av min söta tjej *cupid*
I know what you are sinking about!!! You are sinking about voodoo and big potatoes!!! |
Citat:
men tji fick hon ^^ |
När kommer Mass Effect?
|
Citat:
|
Citat:
|
En dag närmare releasedatumet för Mass Effect.
Jag är mer stoked än killen i filmen. Folk snackar om Halo 3 och Assasin's Creed... Men Mass Effect... Alltså... |
Fan ylar om ni om egentligen? NFS är hur kul som helst ju. Lite KP3 sen är de ba åk.
|
För mig kommer årets spelhöjdpunkt om sex dagar; Pes 2008. Kommer dock självklart att köpa Mass Effect :)
|
Laddade hem och spelade Guitar Hero 3 demot nyss :). Ganska bra låtar med på det!
|
Citat:
|
xbox är bra grejjer
|
Jahap, idag svek jag sony och köpte mig den vita boxen istället, tillsammans med "the orange box". Jag orkade helt enkelt inte vänta på att det skulle komma några intressanta tittlar till ps3, men det betyder inte att jag gett upp planerna helt på att köpa en längre fram.
Hittils är jag dock mycket nöjd med 360'n! :thumbup: |
Sorry grabbar! Jag gick över till "the dark side" idag och köpte en xbox360. :em:
Det är dock inte uteslutet att jag köper en ps3 när det börjat komma intressanta tittlar till den med. *kissass* |
Jag är beroende! Så enkelt att spela en liten stund eller fastna riktigt länge i, och så underhållande! Jag är iofs Tetris-fanatiker också, det kanske är mig det är fel på... :)
|
Citat:
Jag personligen tillhör alla läger.. Jag har 360, ps3 och wii... Om jag skulle välja mellan dessa tre? 360 med mass effect. :D |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:33. |
|