![]() |
Push/Axlar/Triceps
Bänkpress 80x3 90x6 90x6 80x5 80x5 Några repetioner på 80 utfördes med stopp mitt i seten för att se hur jag klarade av vikten och de kändes bra. Seten på 90 kändes även de bra, men känner att jag behöver ett par skor för att få lite bättre fäste, tappade fotfästet ett par gånger vilket sabbade seten. Militärpress 40x3 60x0 Fail! 40x5 40x5 40x5 Extremt besviken men tror att det berodde på bänkarna innan. Tappade mer eller mindre 60, även vid kick. Får bestämma mig för att öka i antingen bänken eller militärpressen vid ett pass då framsida axlar tydligen inte klarar både och. Körde vidare några set på 40 bara för att, men slutade då handlederna blev lite ömma efter setet på 60. Pushdowns 4 set superset Sidolyft 4 set Tricepsextensions 40x10, 3, 3, 3, 3, 3, 3 Morrris föreslog att vi skulle köra ett myo (?) set. Funkade ganska bra och lyckades hålla armbågarna rätt hyfsat även på de sista seten. Avslutade även här med ett par set sidolyft. |
Bra kört idag. :)
|
Citat:
Adidas Ironwork. +15kg i både böj och bänk direkt! |
Spanks!
Har nog inte råd med sånna skor J.V. :D |
Bara en tysing ju! Klart värt det. :)
|
Citat:
Kanske blir det fler med specialskor? ;) |
Citat:
|
Haha får se på det. :D
Blivit sjuk idag med, slemmig hals och öm hals. Mandlarna klarade sig denna gången iaf. |
*gah!*
Citat:
|
Citat:
|
Halsen är förstörd, lagom bra början på nya året. :thumbup:
Får se när det blir träning igen, förhoppningsvis inom ett par dagar. |
Usch då. Strepsil och andra pra krejjer va.
|
Fortfarande inte bättre. Blivit mer och mer febrig och dragit på mig en rejäl förkylning. Även halsmandlarna har börjat svullna upp så räknar inte med någon träning på runt en vecka. :(
|
Citat:
|
Jag tycker du ska träna bort förkylningen.
Gärna simma lite också. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:30. |