![]() |
|
Citat:
|
|
Lite ångest att jag kommer "missa" galan live. Ska se den imorgon med ett par polare istället. Blir ett par långa timmar utan internet. Må Aldo brutalisera köttdvärgen!
|
Så bara jag som ska sitta uppe för att kolla på McGregor (sittandes cageside)? ;)
|
|
Gotta get that McGregor money.
|
Måste bara kolla prelims...!
|
Haha så ska det se ut när den riktiga goat kommer in i arenan.
|
Jag förstår fortfarande inte varför du inte har tagit emot Conor som den nya geten. Han är en spännande, dynamisk, extremt självsäker, originell tekniker, som har börjat knäcka folk innan de ens stiger in i buren. Mycket som Silva.
|
|
Det är nog just självsäkerheten som retar gallfeber på folk. Man har svårt att inse hur en sån människa faktiskt kan existera.
|
Sjukt bra fight. Galen haka på båda. Men jävla power/teknik Aldo har, känns som varje slag kan knocka.
|
Vilken pissig gala alltså, haha :) Det var tur att huvudmatchen styrde upp det, kul att se lite liv i Aldo igen.
|
Jo kortet var inge vidare, Bra som fan Main dock. Tur att man inte betalar för skiten.
|
Var också en intressant fight, förutom awesome. Man så att Aldo hade klara problem när Mendes härmade TJ, och var mer aktiv. Verkar dock inte helt naturligt för Mendes så han gick tillbaka till att vara mer stationär när han vart trött/blåslagen.
Vilket gör matchen mot McGregor än mer intressant, då han även om han inte rör sig lika mycket som TJ, är bra på att pressa och bra på att hitta vinklar. Blir dock intressant att se hur han klarar sparkarna. Han checkade visserligen Holloways sparkar vilket gjorde att den senare slutade sparka. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:17. |
|