Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Vi som spelar tv-spel eller tänker börja göra det. (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=73570)

Yankeee 2007-10-16 14:56

H A T E R S!

Som jag sa, jag tog två spel när jag beställde för att jag inte visste vad som var fresh. NFS funkar alltid och fear har jag lirat lite på pc och det var helt ok.

Greg 2007-10-16 15:01

JAG KAN KNAPPT VÄNTA!!!

Solros 2007-10-16 15:30

Bioshock måste väl ändå bli en film? Klockren story, bara att börja jobba med effekterna!

stargate 2007-10-16 15:48

Citat:

Ursprungligen postat av Solros (Inlägg 2576174)
Bioshock måste väl ändå bli en film? Klockren story, bara att börja jobba med effekterna!

Ja folk hade nog blivit riktigt chockade om den hade gått på bio*whistle*

Jesper 2007-10-16 20:00

jippi jag fick hem mitt ps3 bundle igår med resistance och motorstorm. Gick ut direkt och köpte heavenly sword och mcrae dirt och två blue-ray filmer (300 och Maffiabröder). Är sketa nöjd änsålänge. PS3 känns mkt mer gedigen och kvalitativ än 360 tycker jag, hade 360 förut men är mer imponerad av ps3an.

Lasse Kongo 2007-10-17 14:57

Stackars tråd, skapad för snart 8 månader sedan och endast 12 sidor lång, hittar inte mkt kul om Ps3an i den här tråden :confused:

Nefan, köp den rätta konsolen och titta in i den tråden istället ;)

Tuniz 2007-10-17 18:14

Citat:

Ursprungligen postat av Scratch89 (Inlägg 2575855)
F.E.A.R är ett av de bästa spel jag spelat. Det kommer nog vara sämre till konsol, men det är ju inte dåligt. Absolut inte.

Yankee, tycker du om fantasy/rpg? Då borde du kika in de nya Final Fantasy spelen.

PS3 versionen är ren dynga. Väldigt många som spelat det på PS3 som tycker likadant :/.

Sen var F.E.A.R inget för mig. Jag gillar FPS, men inte FPS där man möte samma fiender om och om och... om igen. Man ser inte ett skit och ens ficklampa har en hållbarhet på ca 10 sekunder, handlingen utspelas genom telefonmeddelande man inte ens kan höra / tyda och tyvärr så mycket mer >_<.

Idén verkade bra, men något gick snett under produktionen. Konverteringen ska vi inte ens prata om...

jaja, du gillar F.E.A.R, jag avskyr det :D

Corpze 2007-10-17 18:20

snart kört igenom rfom och är helnöjd, använder ps3an till att streama HD-film från datorn också, samt mp3, bilder u name it! sedan känslan att lira tv-spel med DTS är ju kanon!

He-man 2007-10-17 18:30

Jag funderar på att köpa en ps3 nu när Orange box släpps, betyg 10/10 i gamereactor:
http://www.gamereactor.se/recensione...he+Orange+Box/

Har hela tiden avaktat med köp för att invänta några bättre titlar, förhoppningsvis kanske det blir lite fler nu när de sänkt priset på konsolen, beroende på hur mycket det ökar försäljningen.

Yankeee 2007-10-17 18:55

Citat:

Ursprungligen postat av Lasse Kongo (Inlägg 2578736)
Stackars tråd, skapad för snart 8 månader sedan och endast 12 sidor lång, hittar inte mkt kul om Ps3an i den här tråden :confused:

Rolls Royce har bara sålt ett par tusen bilar i år, de som har köpt sådana borde köpa från toyota istället eftersom att de har sålt flera hundra tusen.

Shakemynuts 2007-10-17 21:17

Jag får min ps3a imorgon eller iövermorgon! :D :hbang:

*vågen*

He-man 2007-10-17 21:55

Citat:

Ursprungligen postat av Shakemynuts (Inlägg 2580056)
Jag får min ps3a imorgon eller iövermorgon! :D :hbang:

*vågen*

Varifrån beställde du?

Lelle Pelle 2007-10-17 22:04

Citat:

Ursprungligen postat av Lasse Kongo (Inlägg 2578736)

Det är ju för att vi inte har någon med ork som styr upp det hela... : /

Join the dark side..?

AngelLove 2007-10-18 08:15

Citat:

Ursprungligen postat av Yankeee (Inlägg 2579423)
Rolls Royce har bara sålt ett par tusen bilar i år, de som har köpt sådana borde köpa från toyota istället eftersom att de har sålt flera hundra tusen.

Å andra sidan rear inte Rolls royce ut sina bilar omedelbums efter release med diverse extra tillbehör för att få sålt så liknelsen faller enormt direkt....

Voodoo-Kongo:
Ajj tink dejj ar singking on da listes ;)

Langster 2007-10-18 08:57

Citat:

Ursprungligen postat av He-man (Inlägg 2579307)
Jag funderar på att köpa en ps3 nu när Orange box släpps, betyg 10/10 i gamereactor:
http://www.gamereactor.se/recensione...he+Orange+Box/

Har hela tiden avaktat med köp för att invänta några bättre titlar, förhoppningsvis kanske det blir lite fler nu när de sänkt priset på konsolen, beroende på hur mycket det ökar försäljningen.

10/10 i Gamereactor, det var xbox 360 versionen det. PS3 versionen har ingen sett hittills och ingen vet när den kommer. Det är inte Valve som gör den till PS3 eftersom de inte alls gillar den konsolen.

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:47.