![]() |
|
H A T E R S!
Som jag sa, jag tog två spel när jag beställde för att jag inte visste vad som var fresh. NFS funkar alltid och fear har jag lirat lite på pc och det var helt ok. |
JAG KAN KNAPPT VÄNTA!!!
|
Bioshock måste väl ändå bli en film? Klockren story, bara att börja jobba med effekterna!
|
Citat:
|
jippi jag fick hem mitt ps3 bundle igår med resistance och motorstorm. Gick ut direkt och köpte heavenly sword och mcrae dirt och två blue-ray filmer (300 och Maffiabröder). Är sketa nöjd änsålänge. PS3 känns mkt mer gedigen och kvalitativ än 360 tycker jag, hade 360 förut men är mer imponerad av ps3an.
|
Stackars tråd, skapad för snart 8 månader sedan och endast 12 sidor lång, hittar inte mkt kul om Ps3an i den här tråden :confused:
Nefan, köp den rätta konsolen och titta in i den tråden istället ;) |
Citat:
Sen var F.E.A.R inget för mig. Jag gillar FPS, men inte FPS där man möte samma fiender om och om och... om igen. Man ser inte ett skit och ens ficklampa har en hållbarhet på ca 10 sekunder, handlingen utspelas genom telefonmeddelande man inte ens kan höra / tyda och tyvärr så mycket mer >_<. Idén verkade bra, men något gick snett under produktionen. Konverteringen ska vi inte ens prata om... jaja, du gillar F.E.A.R, jag avskyr det :D |
snart kört igenom rfom och är helnöjd, använder ps3an till att streama HD-film från datorn också, samt mp3, bilder u name it! sedan känslan att lira tv-spel med DTS är ju kanon!
|
Jag funderar på att köpa en ps3 nu när Orange box släpps, betyg 10/10 i gamereactor:
http://www.gamereactor.se/recensione...he+Orange+Box/ Har hela tiden avaktat med köp för att invänta några bättre titlar, förhoppningsvis kanske det blir lite fler nu när de sänkt priset på konsolen, beroende på hur mycket det ökar försäljningen. |
Citat:
|
Jag får min ps3a imorgon eller iövermorgon! :D :hbang:
*vågen* |
Citat:
|
Citat:
Join the dark side..? |
Citat:
Voodoo-Kongo: Ajj tink dejj ar singking on da listes ;) |
Citat:
|