![]() |
|
Ang Mousasi så väntar jag fortfarande på att se den här "elitstrikern" han enligt utsago ska vara. Mot Machida såg han ut som en fisk på land och inte var han särskilt bekväm ut när Jacare pressade. Vadan detta?
|
Citat:
|
Varför kör inte UFC med Joe Martinez (ring announcer på senaste Invicta) istället? Han utklassar både Buffer och den andra snubben.
|
Citat:
|
Wow, Michelle Waterson. Bara wow. Dat technique, dat athleticism. Den enda riktigt snygga WMMA-fightern också, blev lite kär. Synd att hon inte är i Rondas viktklass.
För att inte tala om mexikanen som åt upp Peggy Morgan från TUF, brutalt. |
Citat:
Tydligen var det inte min hjärna som spökade. |
Citat:
|
Citat:
Håller med om att Waterson såg mycket bra ut, på alla vis, men motståndet var lite i klenaste laget för att riktigt imponera. Matchen där hon tog titeln från Penne däremot. Absolut topp tre kvinnliga MMA-matcher någonsin. Otroligt bra fight. |
|
Lite som jag misstänkte, och var orolig för. AS är inte riktigt AS längre.
http://www.foxsports.com/ufc/story/a...ken-leg-090814 |
Känns ju som ett bra tillfälle att kliva av, eller ja det var väl, nu har han ju satt press på sig igen. Vi får nog aldrig se den forna Silva
|
Citat:
|
Kan nog bli ett bet på Nick Diaz :)
|
Fy fan vad ärrande det vore att se Nick Diaz, av alla, avsluta Anderson. Vet inte hur mycket mer man tål efter knocken och benet.
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:04. |
|