![]() |
|
Vilken antiklimax.
|
Fight cancellations pga skada är en bidragande orsak till att mitt MMA-intresse har dalat senaste året. Det blir väldigt tröttsamt att hela tiden bli besviken över sånt. Det är ingens "fel" och rimligtvis finns det inget UFC faktiskt kan göra för att förhindra det, men ändå kan jag inte hjälpa att känna så.
Nu har vi inte en en titelmatch över 145lb i sikte alls inom närmaste 3 månaderna... |
Jones skadad, fan vilken besvikelse, hypen inför matchen har varit rejäl. Konstigt att Alex inte får tillbaka sin plats. Nu lär han väl behöva gå en match innan han får möta mästaren.
|
Kommer säkert sätta honom mot rumble, vilket kan bli riktigt tråkigt för oss :p
|
Det är inte säkert att han möter Rumble, oavsett hur det går där så har ufc en mindre att visa upp som contendor. Något de kanske helst väntar med.
|
-.-
|
Citat:
|
Hoppas både Diaz och Silva sköter sig bra fram tills Januari så att matchen blir av.
Dat Jinx! |
Silva och Diaz skadar sig väl i princip aldrig, så det bör inte vara några problem.
doublejinx |
Citat:
|
Citat:
Att skador innan matcher har inträffat en del, har gjort att man istället för att längta till en match, att man går runt och tänker "FUCK om den ena skadar sig!". Så fungerar jag iaf :( |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Or is it? Skämt åsido, längtar jag till att se McGregor spöa Dusty :D |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:51. |
|