![]() |
|
Citat:
Silken gala, Robbie Lawler mot Matt Brown var lika exceptionell som jag trodde, kunde inte låta bli att heja på Matt Brown, och då brukar jag vara någorlunda neutral. |
Citat:
|
LOL De rånade fel godisbutik. :D |
Kanske lite väl många soccer kicks på slutet. Folk har dött av mindre. Men det är ju i texas, så han skulle säkert fått en medalj. ;)
|
MMA Hour är mer stacked än UFC nu för tiden:
CM Punk Rashad Hendricks Schaub Mindenhall Och givetvis vår älskade Vitor Belfort http://www.mmafighting.com |
Det är sällan jag är skadeglad; men oj vad roligt det vore om en TRT-lös Belfort vann mot Weidman. :D
|
Definitionen av TRT-lös kan ju diskuteras när man tagit testosteron, både tillåtet och otillåtet, sedan minst 8 år tillbaka. Vi vet att han åkte dit för förhöjda nivåer för ett halvår sedan, tror inte det blir någon dramatisk förändring för att man cyklar av några månader.
|
Förstår verkligen inte vad de sysslar med, vad är poängen med oannonserade tester om man ändå får slåss efter att man åker dit? Framförallt om man har åkt dit innan.
Jag är glad att Vitor får slåss, ser fram mot fighten, men känns som att de precis byggde en kista och slog spiken i den självmant. |
Nu beror det väl på vad man menar med dramatisk förändring, men det ser onekligen ut som han blivit lite slätare. Har man gått på testosteron såpass länge, även om det inte var hästmängder, så stängs nog produktionen av och man måste göra som Sonnen. Hur stor praktisk betydelse det har vad gäller träning osv det återstår väl att se.
Men Overeem har jag tyckt sett rätt seg ut efter han åkte fast. Han rör sig lite som King Mo nuförtiden, som han typ har mjölksyra i musklerna direkt från början och är svag i benen. |
Citat:
Den nya kommissionern försökte iaf vara hård, om jag läste rätt (har inte sett förhöret). |
Räknar man med det visuella testet så har han torskat 3 gånger. ;)
|
|
Lol!! Skrattade IRL.
|
Anderson Silva vs. Nick Diaz announced for January 31st in Las Vegas
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:00. |
|