![]() |
|
Bättre?
Connor McGregor > Marcus Brimage > Maximo Blanco > Kiuma Kunioku > Daiju Takase > Anderson Silva |
Citat:
|
Det är lugnt.
Anderson > Sakurai > Chonan > Anderson :D |
Haha, på mma-hour säger Poirer att han inte var imponerad av Conor för att han åt många slag, och samtidigt så visar dem en highlight på Brandao som nästan knockar Poirer och träffar honom hårt många gånger. :D
|
Var lite orolig när Brandao såg ut att träffa toppen av Conors huvud med en spark i början där. Kanske blockade han lite med handen också.
Ska käka och titta på MMA Hour nu, dagens höjdpunkt. *cupid* |
Ja, Connor fick upp handen blixtsnabbt. Han erkände sedan att det var ett misstag att han ställde sig i range på direkten.
|
Citat:
Enda jag tänkte på när jag såg videon var att han sedan gick hem och runka åt sin egen avbild. Det syns ju lång väg att han är gay i sig själv. |
GOAT-hater detected
|
Klart han är kär i sig själv. Det skulle jag också vara om jag vore teh GOAT. Förstår inte problemet.
|
Såg precis tapped out. Vilket skräp, men det var värt det för att få se lite Silva ;)
|
Citat:
En speedad liten toy liksom med ful kroppskomposition :d |
Citat:
Du önskar att du hade den kroppen. Alla flickor skulle flockas. |
Det är ganska uppenbart att han redan nu är bättre än någon annan MMA-fighter på denna planet. Håller man inte med kan man inget om sporten.
http://www.h4-entertainment.com/wp-c...Presser_05.png Hantera det. |
Nu känner man sig ju lite stolt för att man har likadana solglasögon som teh Goat.
|
Citat:
Men inget jag bryr mig om, är inte direkt fåfäng, så är nöjd med det jag glider runt med. |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:33. |
|