![]() |
|
|
Grym intervju med Edgar. Pratar om hur han startade sin karriär i någon olaglig undergroundklubb. :D
|
Citat:
|
Nja, han drar ut knät (ur ett knälås) och motståndaren tappar greppet om foten. Det var mest reaktionen jag syftade på. Paniksmärta haha.
|
|
Nooooo!
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk |
vafan, mustaschen var ju don fry.. nu är han bara en gubbe.
|
|
Ralek Gracie (VD för Metamoris) pratar om den kommande galan på MMA Hour. Ganska intressant faktist, de verkar få grepp om hur man ska marknadsföra grappling. Ska helt klart titta för första gången.
|
Dana pratade om att det kanske skulle hamna på fight pass också.
|
Citat:
Jag var grympt imponerad iaf. Men när det inte är fighters man har koll på eller ens bryr sig om så är det svårt att fastna. Tittade inte på en enda av de andra fighterna i Metamoris 3, när jag är rastlös någo dag så kanske jag orkar ögna igenom resten. Blir lite samma sak i UFC, ser jag det inte live, så spolar jag enbart till de fighter man är intresserade av eller känner någorlunda till. |
Utökar de biblioteket på Fight Pass så kanske det är värt att köpa skiten.
Till något annat: Cruz kommer göra ännu ett försök i Augusti/Semptember om UFC vill boka honom då. Möjligtvis Mizugaki. Tänk er om han tar sig hela vägen till titeln och vinner. Hade nog varit en av tidernas bästa comebacks, alla sporter. http://www.mmafighting.com/2014/6/25...7-eyeing-fight |
|
Hoppas verkligen Pettis kan hålla sig skadefri ett tag nu. Vafan, Benson är inne på sin tredje match sedan han förlorade titeln och det är fortfarande ett halvår kvar tills vi får se Pettis första match. Benson kanske t om hinner klämma in en fjärde tills dess.
|
Ja, Pettis har lite otur. Men jag ser fram emot TUF.
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:45. |
|