![]() |
Varför är det så svårt att få i sig kollisar?! Ska få i mig runt 460/dag men det känns ju omöjligt, protte och fett bara slinker ner hur lätt som helst men just kolhydrater är jobbigt att trycka i sig i såna mängder på 2-3 mål..
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
jag åt 1kg kvargfluff och 100g havregryn häromdagen. blev så mätt så jag fick ont. |
Funderar på att gå över till light fasta. Äta ännu större måltid efter gymmet och fasta.
Då mina levnadsförhållanden i stort sett kan anpassas till vad som helst. *whatever* Dessutom är det ju fördelaktigt med EAA då. |
Citat:
Fördelaktigt med EAA när då? |
Citat:
Ingredienser: Äggvita 500 ml Havregryn 120 gram 3 skopor vanilj protein 2 äpplen Kanel Sötningsmedel Cottage cheese, russin, och kanel som topping. - Jag vispade äggvita poröst, tillsatte proteinpulvret och fortsatte vispa. Sen hade jag i äpplena, använde ett rivhjärn. Tror nästan att jag ska skiva äpplena nästa gång dock. Rörde om och tillsatte kanel och sötningsmedel tills det jag tyckte att det smakade bra. Hade den i ugnen tills hela kakan hade stelnat, på 180 grader. När den var klar bredde jag ut cottage cheese och russin över härligheten och tillsatte ytterligare lite kanel och sötningsmedel. |
Citat:
Alright, tack :thumbup: |
Citat:
jag åt 1kg kvargfluff och 100g havregryn häromdagen. blev så mätt så jag fick ont.[/QUOTE] Om det är mättnads känslan du tyckte var jobbig så skit i fluffet och ät råa havregryn i ett "kaseinbad" (D.v.s, fluffa inte proteinet) så slipper du all luft. Var fallet tvärt om att det var mättnadskänslan du eftersökte så är det bara att gratulera. :thumbup: |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Omelett vikt på mitten gjord på 480 Gram (10 M/L-Ägg) Ägg fylld med örter, 50 gram tomat, 20 gran dijonsenap & 30 Gram lök.
160 Gram broccoli, 50 gram tomat & 60 Gram Paprika. 1 Glas laktosfri lättmjölk (2 Dl). 2 Gram Omega-3. Bifogad fil 79066 885 Kalorier. 75 Gram protein. 55 Gram Fett. 18 Gram kolhydrater. |
johanhowie gick ut med två tungviktare på senaste sidan. Han har högst betyg för närvarande.
|
ingen bild men jag åt nyss 1 100 gram 70%ig chokladkaka samt 500 Gram minikeso med jordgubbar, kanel & äpple & en hel sats med mina chokladbollar samt 2 glas mjölk. Gick på ca 2000 Kcal. Fan att jag inte fotade.
|
Citat:
Mmm..precis, fan att du inte fotade va? Men nog kom du allt ihåg att gå in här och skriva ner det du precis "åt". |
Har jag missuppfattat tråden eller ska det inte bara vara "stora" portioner här inne?
Känns lite som den vanliga "bilder på era måltider" på vissa inlägg här inne... |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:25. |