![]() |
|
Citat:
|
Win.
|
Citat:
Tankar dirr. |
Citat:
Spenderade faktiskt 5 minuter på att försöka hitta något, men icke. |
Citat:
|
Citat:
Peace out man... |
Citat:
Sappat igenom första nu, fighterna är fan hur bra som helst. |
Ingen riktig "Punishment" dock
Skulle varit ett riktigt riktigt hårt straff så de inte ville förlora för allt guld i mexiko |
Citat:
|
Så sjukt taggad!!!
|
Nytt ungt prospect från Nova Uniao slåss om Bellators BW titel ikväll
|
Citat:
|
Några fler koloiter som ska till Globen då?
|
Jag skall dit :)
|
Jag + 3 polare kommer vara där!
|
Battle Bang live ska definitivt tankas ned. Bättre än så kan det nog inte bli.
Ang Gustaffson: Hur bra är hans stand-up egentligen? Inte tittat på honom alls mycket, men under några tillfällen mot Hamill sprang han in med uppercuts och andra slag samtidigt som han hade hakan rakt upp i luften (lite fanns i länken ovan). Blev lite tveksam till hans defensiva striking och fotarbete. Kraft har han i alla fall gott om! Killen från Nova var ju härlig som sprang tvärs över mattan för att få in ett flygande knä. Har aldrig förstått mig på denna tekniken öht. Chansen att man får in ett avslut eller skada kan väl knappast överväga risken att själv äta en kontring a lá Arlovski/Fedor? |
Gustafsson är ju en gammal boxare. Hans stand-up är awesome med innovativa slagmönster, vinklar och strategier!
|
när börjar det idag? För det sa på en intervju att prelims börjar redan halv sju. Och galan 21.
Men när jag ska köpa eventet står det att allt börjar 21. Är det bara för prelimsen är gratis och inte räknas med eller wtf? |
Citat:
|
Aah, då var det som jag befarade.. Blir tidiga öl idag då.
Tack Eternal |
Sen, är ufc.com enda sidan som kommer köra engelska kommentatorer? Om man ska köpa eventet that is. Har inte canal+ och dom kanalerna..
|
Synd att Jörgen Kruth var skadad och synd för Bailah att Akira var skadad
Hade varit kul om dom var med! |
Jo det var jävligt trisst. Tror Hamid är rätt knäckt efter det, 2 skador nu som förhindrat han att fightas. Inte hört mkt av honom sen dess..
|
Jag hade nog ställt upp även om jag var skadad (såvida det inte var en rejäl skada), fightas för UFC i globen händer ju inte varje dag. :D
Hade inte brytt mig om förlust. :D |
Alla idioter som stackat upp med biljetter och inte fick sålt dem måste nog ångra sig nu. De får paniksälja dem för 500kr.
|
Vet ni om man köper galan på csports om det blir svenska kommentatorer el engelska?
|
Citat:
|
Kanske är dryg som frågar igen men vart ser man matcherna?
Norska C+ sänder inte. På UFC hittar jag bara det här. http://www.ufc.com/event/UFCSweden#/fight |
|
Undrar någon som har tider på matcherna osv? Vet att det är insläpp vid 17 och första prelims är väl 18:00, men sen då? Vilka matcher kommer vara på prelimns? Funderar när man ska vara där i globen, för Alex match går väl först vid 23 eller något?
|
Tack Baliah :)
|
|
Citat:
Nån som vet om det är möjligt att se facebook kortet efteråt på lagligt sätt? |
Tydligen tog Överremmen blodprov samma dag(?) som han testades som bevisar att hans totala testosteron var inom normen.
|
Då csport har samma kvalite som ett gammalt tubenklipp i 240p är jag inte särskilt sugen på att köpa därifrån. Någon som testat ufc.tv tidigare? Hur är kvaliten? Är det microsoft cp-light de använder också?
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag har köpt på ufc.tv innan, el ja då var det ufc.com. Men i vilketfall som helst så var kvaliten bra. Tror det var 720p Sen kunde man välja massa PiP, vinklar och massa skit. Jag köpte nu iaf, kostade väl en 170kr
|
Citat:
|
Saturday, April 14
3:00PM EDT/12:00PM PDT Stockholm, Sweden Ericsson Globe Arena FOR RESIDENTIAL USE ONLY Live coverage begins at 3pm ET/12pm PT on 4/14/2012 You will be able to access this content at the scheduled time. You have access to this video. Gick för mig iaf Silencer |
Vissa galor har gått på ufc.com och vissa har inte. Tyckte också det var mycket märkligt när jag sa till polarna att det e lugnt, jag köper skiten nu. De tjatade på att det inte gick och att det aldrig hade gått. Då funkade det. Kommer inte ihåg vilken det var men nångång förra året iaf. Sen har det hänt att det inte funkat heller. Men tänkte iåmed att det är i Sverige så måste det gå. Och nu funkade.
Jag gick bara in på ufc.tv valde galan och tryckte purchase. Done n done! |
Kul att så många Koloiter drog dit för å se det live :)
Hoppas på en bild med Tigerkotten, Snuggan och Alessio Sakara etc :D a la "I met BJ Penn at the Airport!" |
Citat:
|
Så man kan se galan på Canal+ Sport2 utan att köpa PPV? Då lär mor och far få besök ikväll!
|
Framme i stockholm :D
|
Citat:
|
Satans avundsjuk på er alla som är där!
|
Olearys i Kalmar, ufc, mat, sprit och förhoppningsvis massa mma folk från trakten. Synd att man missade globen men ska bli en förbaskat trevlig kväll!:)
|
Måste dock göra Kwon besviken, kolotröjan är i tvätten ikväll :/
|
Irriterande biljetterna tog slut så snabbt.. Men blir en 15 pers hos mig på projektorn med öl och snacks. Man får göra det bästa av situationen :]
|
Hade tänkt vänta med att köpa men brorsan var på mig så köpte på pre-releasen, sjukt glad för det nu! Fast ni lär väl se bättre än vi som är där irl, så alltid nåt ;)
|
Okej Bailah, det kanske varierar från gala till gala beroende på avtalsjuridiska detaljer.
Tror jag kör csports ändå för 99kr. Helt OK kvalité. :) |
|
Studio MMA med Agneta Sjödin, Musse Hasselvall, Omar
Kul fråga till Agneta runt 17:39 "Jag har sett en STOOR Kille!" 4:10 Översättaren vill inte översätta mer :) |
Skönaste intervjun, med Alessio Sakara!
|
Jääävligt lång kö :(
|
Prelims kl 7 eller?
|
Folk sa väl 18.30? Händer inget på Fb iaf!
|
fördriver tiden med TUF så länge
|
Aldrig sett via FB, brukar det vara duglig kvalitet / stream?
|
Ja det brukar vara helt ok
|
Händer med prelims? Har 15 pers som väntar! Hah
|
|
Börjar NU!
|
Nu har det börjat på Facebook :)
|
Haha såg Tigerkotten och Snuggles kramas när Wisely kom in
|
Fan vad go stämning det känns att kolla från globen en sån här solig dag. :)
Jason young ser sjukt osäker ut på walk in. Jag brukar använda walk in för att gissa vem som vinner. |
Citat:
Fram med chipsen och läsken, nu är det on!1 Edit: Slutsålt på 3 timmar? Ser ju tomt ut, står det många i kö utanför? Och vart fasen är Rogaine? |
Citat:
|
"alltså, köerna? jag sitter på polarens jobb vid globen och vi får se prelims på nätet för vi inte vill gå ner och ställa oss i kön för att komma in och då missa halva galan. uselt att ha köer över halva stan"
kommentar från fb... |
Så långa köer? Najs
|
Såg Petoria bakom Besam!
|
Najs Besam!
|
99:- för showen, man tackar!
Nu laddar vi upp, boom! |
Bra räckvidd på Thorzain
|
First down
|
Kändes som att Bessam gick ut lite för hårt i den första ronden. Väldigt tungt att hamna i dåliga positioner när man är så trött.
|
Grattis Thorzain
Nu Reza Mad Dawg |
Pettan med svenska flaggan i publiken! :D
|
Kom igen nu Mad dog!!
|
Han är aggressiv, hoppas han fäller honom.
|
Oj, helt klart Rezas största motstånd hittills
|
Ja, Reza känns lite tveksam just nu, han gör inte riktigt rätt moves. Bara hålla ronden ut nu och byta lite plan sen köra på.
edit* Sånt punch läge i sista där, shit! |
Good night madadi.
|
Känns svårt att inte hålla på Kubanen, han är väldigt explosiv och underhållande.
Reza ser tyvärr gammal ut. Edit: Bara för mig som kvalitén börja suga precis? |
Hans största test någonsin, Reza.
Cuba äger hittills |
Så ja"!!"!!!!!!!
MAD DOG, MAD DOG, MAD DOG!!!! |
Ojojojoj!!!!!!
Där kom den!!! |
Där satt den!!
|
hahahah ye eees underbart
jäkla snabbt han tapa vad var det för tjafs innan intervjun, eller såg jag fel |
Fy fan vad fin guillotine! Men Reza var ganska illa ute där ett tag. Och ja, kvalitén gick åt helvete.
Om Reza har någon framtid i UFC tror jag inte tyvärr. |
Länk till live stream? :em:
|
Får han kramas lite med K-Florian också
Här Puddingen https://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467 |
Citat:
|
Citat:
Grattis fram tills kl 21 :) Haha hans engelska alltså, jisses! |
Pettan med Flaggan igen!!!
|
Fan va kul för honom :)
Va var det för tjaffs mellan dem efter fighten? |
Nyfiken på vad Cuba klagade på dock, om Cuba ansåg det var något regelbrott han gjorde
|
Jycken nu!
|
JAIKEN enligt Goldie :D
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:27. |
|