![]() |
|
Citat:
|
Tråkigt för Georges angående hans far. :(
Alla katoliker/pro-life bör rösta på Alex. |
Det är TMZ dock, man ska inte lita blint på dem. En kommentar;
"I don't believe this. Stéphane Patry, his first manager, said in an interview yesterday his family was healthy and that the issue was probably a multi million dollars lawsuit by former manager Shari Spencer." Vem vet! |
Citat:
|
Citat:
|
GO PANCRASE!
Baaaassss RUUUUUUUUTTTTEEEEEEEEEEN |
Georges got a girl pregnant?
Well at least............he finished. YEAAAAAAAAAAAAAAAAH! *Puts on sunglasses* Såg den kommentaren, tyckte den var lite rolig :p |
Intressant återigen hur statistik kan bero på hur man ställer frågan. Sherdog har tre polls om fighten.
En frågar vem folk tycker vann: 25% GSP, 4% draw. Den andra frågar om rond för rond: första ronden 35% GSP (går inte att välja draw). Och slutligen den tredje frågar folk som sett om fighten: ca 41% GSP (går inte att välja draw). |
Citat:
|
41% är inte så enormt klar (kan också diffa några procent om folk fick välja en draw). Poängen är att det är ganska stora skillnader. Det resultatet är nästan dubbelt mot det första. Båda kan inte stämma samtidigt.
|
Skillnaden kanske motsvarar dem som blev Roganized? ;)
|
Citat:
GSP: 383 röster (~40.4%) N = 947 Z = +- 5.99 , Skillnaden är signifikant för p <.0001 :d Näää, rycker bara i din kedja lite. Men den kassa interbedömar-reliabiliteten mellan domarna i många kontroversiella matcher säger ju en del. Det hade varit en sak ifall domarna var hyfsat överens och fansen inte höll med. |
Har satt upp ett Auto-röstningsscript nu, ska låta det gå hela natten :D Ska bara optimera klick-intervallen också.
|
Citat:
|
Jag tror inte jag sätter någon randomgenerator, man får ju rösta hur mycket man vill så jag tvivlar på att dom letar efter "fusk". Tänkte ta en sekund ungefär!
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:53. |
|