![]() |
|
Fem myror gick när jag var liten med (född 80) och det går ju nu med. Eller har gått i alla fall, mina syskonbarn brukade kolla på det. Det är ju ett måste att alla generationer får se det!;)
|
210 kg rawmark smalt är bra jobbat timme :)
|
Citat:
Citat:
|
:) kommer du att köra nån sumo i frammtiden ?
|
Citat:
Det kommer bli jarmo inspirerat :D |
Okej, Själv vet jag inte riktigt hur jag skall stå, är så velig, kan inte komma på vad som känns bäst. Vettefan om det är fullbrett som gäller för mig, kanske kommer jag fortsätta med mellanbrett. Ska känna efter lite mer i eftermiddag.
|
Citat:
Det ska bli kul att börja träna jarmo virtanen inspirerade marklyft snart. får jag till tekniken tror jag att det kan bli en del kilon. |
Citat:
Sen blir lyftvägen kortare ju bredare man står, men starten kan bli jobbig. |
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Jag har stora problem i starten. |
Citat:
Citat:
Citat:
Testa även att joba med olika vinkel på fötterna. För att få ut knäna så mycket som möjligt kan det vara värt att testa olika fotvinklar. Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Funktionell rörlighetsträning för tävlingsmomenten låter mycket bättre. Den utförs med lätta vikter och till (eller förbi) de vinklar man vill uppnå. |
Citat:
Men du får gärna säga dina tekniktips där med för jag har inte mycket koll vad gäller marklyft. Har alltid sett det som en stfu-övning medan böj/bänk är mer opti-onani :cool: |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:30. |
|