![]() |
|
Citat:
|
Nu har jag inte sett TUF på flera säsonger men följer den här och kan notera att TUF-produktionen skiljer sig en hel del från när jag såg det senast. Lesnar var nog den jag följde och sen sett lite ifrån Smashes.
|
La till "vad gäller teknik". Riktiga talanger verkar det inte finnas många av där, men gillar man flottig pizza så är det perfekt.
Citat:
|
Vad fan är grejen med Shields striking egentligen? Den brukar endå vara hyffsat effektiv trots att det ser ut som att han inte spenderat en enda timma på att träna boxningsteknik. Till och med jag ser med koordinerad ut när jag står och slår i vardagsrummet.
|
Citat:
Matchen var dock riktigt bra i detta avsnitt som jag såg (Ep06). Men innan matchen hann de prova högklackade skor, tjabba med varandra och hoppa i sängarna, så blir att spola till matchen i framtiden. |
Nu sålde du matchen till mig. EP6 here we go.
|
Citat:
|
Tekniken är faktiskt ungefär som jag väntade mig hos damerna i snitt. Rakoczy har t.ex riktigt bra boxning, och hyffsat subförsvar, även om hon blir nedtagen lite väl lätt. Vet inte riktigt vad man förväntar sig annars, jag menar även männen har ju en bit kvar att gå för att det ska överlag bli tekniskt vackert överallt. Case and point, Maia vs Shields. ;)
|
|
Citat:
Jag tycker att tjejerna imponerade. Såg bättre ut än vad Mitrione gjorde under sin sässong. Har sett många usla fighters genom åren i TUF |
@alanbelcherufc: I'd love to rematch toquino in @MetamorisPro and teach him a lesson. @RalekGracie @RenerGracie rt to make it happen
Dålig idé, men han har onekligen kulor i alla fall. Att någon vill möta Paul efter detta är ganska otroligt. |
Deras förra fight var ju rätt sjuk, där han nästan bjöd in Paul Harris till att grappla. Var rätt imponerad faktiskt
|
Här är klippet jag pratade om förut. Palhares femte match. Sadistisk eller efterbliven?
2:00 |
Citat:
|
Givetvis, men jag är lite nyfiken på denna snubben.
Är det ens möjligt att ha hjärnkapacitet att kunna lära sig en rad avancerade tekniker, men inte förstå något så enkelt som att avsluta matchen när domaren säger stopp och drar i din arm osv? Annars kan det ju vara att han blir mentalt frånvarande när adrenalinet börjar pumpa, eller något sådant. |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:05. |
|