![]() |
|
Det är säkert alldeles sant. Det är hög höfthöjd, något krummad ländrygg, en aning dålig bendrive samt "rygglyft" som gör att tekniken ser lite ineffektiv ut. Men det är ingen av dessa faktorer var för sig utan helheten som gör det.
Detta kunde som jag ser det lättast lösas genom att hitta ett sätt att minska "dödheten" i starten, istället för ditt tidigare sätt att rulla stången. Det är förstås inte alltid det som ser effektivast ut eller stilmässigt bäst ut som i verkligheten är effektivast. Försök så mycket som möjligt koncentrera sig på 1) att stången ska upp (självklart) och 2) att använda benen så mycket bsom möjligt (utan att förändra tekniken i övrigt). |
Citat:
Jag ska prova och se om jag kan få till en dykteknik med Anello stilen också. |
Citat:
|
Mellantung bänk
3x85 3x85 3x85 Tricepspress med hantlar (ser lite ut som smalbänk i fusion med JM press) lite reps och set här. Använde 23kg hantlar. |
kör du den övningen som westside killarna kör i en video du posta förut?
jag tycker den är grymt bra! :D |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
här kör jag den.. efter bänken... hoppas de är okej att jag postar timme.. annars får du be nån mod ta bort denna post.. och ja, den är underbar
http://www.youtube.com/watch?v=qReSpF-z9gk |
Rolling dumbbell extension.
Kanske rullande hantelsträck på svenska? |
Citat:
Bra att du kör mycket triceps! Men 25 reps i cabel? Neee, mer utlåsningar istället :D 25 reppare känns inte så opti för tricepsmassa. Citat:
Det är så jag kör min. Grymt härlig övning. Kan använda hyfsat tunga hantlar. Jag ska försöka bygga upp hantlarna till 30kg och prova nästa gång. |
Tränade sig lite böjs igår.
Böj med bälte 5x70 2x100 Böj med lindor och bälte 1x130 1x150 2x165 - Pebbe |
Pebbe :hbang:
|
Citat:
|
Bra att vara kompis med Pebbe!
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:35. |
|