![]() |
|
Citat:
Om du vill dela med dig såklart, ingen press :) |
rätt ska vara rätt tycker jag.
SJÄLVKLART ska man dela lika på notan. jag får ju inte ut något utav att roffa åt mig notan och betala rubbet och även om jag nu skulle få det, nej, notan ska splittas, sen är det upp till tjejen om hon vill tjura ihop helt och ta första bästa taxi hem pga detta, bye bye, mer fiskar i sjön. men har aldrig varit med om en sådan dramatisk scen, bara träffat tjejer som delat min åsikt. |
Citat:
Citat:
|
Jag gillar att bjuda kompisar och folk jag tycker om, då inte specifikt tjejer. Men om damen skulle vilja betala för sig själv eller till och med för båda så är det inga problem för mig.
|
Citat:
Citat:
Så mitt tips är att inte försöka, lämna öppet för något annat utan att vänligt vara bestämd helt enkelt. :) |
Citat:
borde lyssna på dig och lära :d |
Citat:
Det du ville komma fram till är så klart kopplingen till prostitutionstråden, det förstår vi alla. Att genom att betala notan så blir tjejen skyldig att snaska kotte en halvtimme senare och att bjuda på notan är det samma som att köpa sex o bla bla... right? :cool: Har tack och lov inte fått den reaktionen när jag betalat något, även om jag hade en period där golddiggers sökte sig till mig, men nej. Skulle en tjej vilja göra en sexuell handling efter att jag betalat för ett restaurangbesök, just för att jag tog notan, så hade jag avvisat och dumpat. |
Citat:
Siffran var korrekt och ser man enbart till HP så tror jag inte att jag har träffat mer än kanske 100 pers från den siten genom åren. Så av alla besökta profiler genom åren på just den siten så är det 3,3% som har resulterat i ett livemöte. :D .. om jag skulle gissa hur många jag ville träffa igen från de 100 personerna, så kanske det har varit 15 st lol... 0,5% hitrate för min del då :D. Citat:
Jag tror frågan mer var riktad vad en normal kille inte ska göra på en date. Inte vad ett psycho inte ska göra. Kommer man packad på en date så har man fler problem än nervositet och håller man fast någon eller vägrar gå så är man suspekt våldtäktsmannaprofil. |
Citat:
Jag brukar pröjsa allt oavsett eftersom det hör till min uppfostran och kultur och jag var nyfiken hur ni andra gör och varför. @Lellan Jag såg att du skrev någonstans att du inte pussas om du inte är kär.. Hur funkar det egentligen? |
Citat:
Vet inte hur många jag kikat på (letar hellre själv, anses säkert dumt men tex så är det fånigt viktigt för mig att killen är längre och det tar lång tid att kolla längden på killen som skriver. Borde iofs ha skrivit ut längkravet nu när jag tänker efter - men eftersom jag kryssat i vänskap och även är öppen för det så känns det långsökt.. Tänkte ta bort profilen nu när jag tom PUSSATS! ;)). Har förresten aldrig gått på "kompis-dejt" från dejtsida, någon som har? Alltså där det primära varit att få en ny kompis? Citat:
Citat:
Citat:
..vad exakt är din undring? :) |
Citat:
Jag har inga problem med att betala, men jag förväntar mig att tjejen tar fram plånboken och insisterar själv. Vänder hon bara ryggen till och förväntar sig att jag ska betala så ser jag rött. |
Citat:
Jag hade inte skrivit något till dig iaf eftersom du inte gått igenom mitt "filter". Nu hoppas jag verkligen inte detta tolkas fel eftersom majoriteten profiler fastnar i filtret och jag påstår inte att det är något fel med hur du framstår på bilden. Bara att det för mig visar en person som förmodligen har en personlighet som inte passar mig. Den personliga presentationen hade ju dock kunnat ändra på det förstås. Sen är det nog ingen bra idé att skriva ut ditt profilnamn här, skicka det till whitefolks i pm istället :D |
Citat:
|
Citat:
Skumläste ditt inlägg, missade det viktiga. Antog att du köpte grisen i säcken när du dejtade. Är din definition av ''kär'' när du inte kan ''låta bli längre''. Om så, är det inte lätt att ta fel på erotiska känslor och kärlek? |
Citat:
"prata inte nonstop, utan lyssna lika mycket som du pratar själv" "prata inte enbart om dig själv, utan va nyfiken på den andre med" "prata inte enbart om dina ex" "tänk på att väldigt mycket prat om det som är dåligt/inte har fungerat i livet kan få dig att framstå som bitter/negativ" .. osv |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:53. |
|