![]() |
|
Citat:
Skicka ett påminnelse sms, typ i stil med vad fick du på HP eller ses det som att man är desperat? |
Citat:
Jag antar det, ska ge det ett till försök sedan raderar jag henne från mitt liv och då menar jag verkligen redare. Keep on playing, antar jag. |
Citat:
"Hej, hur är det med dig? Tack för senast! Jag vill träffa dig igen och tänkte att vi kunde spela boule, dricka vin och utmana varandra på en schack-duell. Helst av allt vill jag ligga med dig, men det går inte. Blir torsdag klockan åtta bra?" Typ så. |
Fortfarande noll mail (och nej jag har inte skrivit några heller) på HP, streak going strong :D
|
Citat:
Tack |
Det där om att ligga kan du ju eventuellt låta bli att skriva (eventuellt...). Torsdag är dålig timing, såvida du inte menar nästa torsdag. Annars är det bara att köra. Svarar hon inte på det är det bara att nexta.
|
Efter flera år i relation med en underbar flickvän har vissa tankar börjat dyka upp. Jag har märkt på senare tid (läs två år) har hon börjat hoppa över träningen. Jag har försökt motivera henne, gulla med henne, skrika, gnälla, skoja och allt annat för att hon ska komma igång. Det är rätt skrämmande att jag överhuvudtaget ska vända mig till ett forum för att få skriva av mig. För tillfället tränar hon en gång i veckan, då hon mer eller mindre kör cardio i cirka 30 minuter, endast för att bli lite varm i kroppen. Hur hade ni gjort? Har ni varit i samma sits? Jag är rädd över att detta ska påverka andra delar i livet; if you do understand what I am trying to state. *gah!**gah!**gah!**gah!*
|
Är du rädd för att hon ska då dålig kondition?
|
Citat:
|
Citat:
|
Jaha men det är ju pga kcalöverskott inte bristande träning.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Om det är lite konstigt formulerat kan det nog bero på att jag är lite full:P |
Meh, då är ju mitt exempel bättre. "Ta en öl" låter som "yo, broseph!". Försök aldrig bli broseph med en tjej du vill ligga med.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:30. |
|