![]() |
|
Tråkigt att Brian Stann lägger av, han kanske inte kom så högt i ufc rankingen men jag gillade hans karaktär som fan :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det var ett riktigt smart val iaf. Han kommer nog inte komma så mycket längre i vilket fall, är på sluttampen av sin mma-karriär (höll på i 8 år), har inte tagit så mycket skada än, samt har en ny karriär som väntar.
|
Vad är anledningen till att ni stavar det "hubris"? Jag känner mig alltid så gammal när det kommer till kolo-slang :D
|
Glömde faktiskt bort att det stavas med y på svenska. Skriver väl för mycket på engelska allmänt. ;)
Förresten så måste jag säga att fight master fortsätter att hålla mig intresserad. Så länge som det inte blir för mycket dokusåpa och de kommer att fokusera på träning och fights, så kommer den vara bättre än tuf. |
Såg ni Rogans Q&A i samband med 162? Anderson är uppenbarligen inte den enda som fått sig en alfatripp. :D
Citat:
Citat:
|
|
Citat:
Tydligen så blir han ordentligt bashad i Brazilien nu, kan inte vara skoj. |
många som kommer säga emot och kalla mig silva-fanboy men hursomhelst. kollade igenom matchen nu och jag måste ärligt säga att visst weidman vann första ronden men han var helt slut i andra och skapade ingenting förutom knocken givetvis. man ser så tydligt i rond ett att silva markerar flertalet slag som hade skadat weidman om han hade velat, det är två olika nivåer på fightingen och jag är inte partisk när jag säger att om anderson hade velat vinna så hade han gjort det. känns bara som att han var trött på allt men förhoppningsvis får han nu ny motivation och visar var skåpet ska stå i rematchen. säga vad man vill så var det inte hans 100% prestation den kvällen, weidman imponerade inte alls förutom i början på första ronden och skulle aldrig klara sig om silva fightades och inte gav bort matchen genom att showa.
let the comments begin |
Citat:
|
Såg matchen först idag. Jag hatar osportsligt uppförande och på det viset var det kul att Silva åkte på en smäll. Sen är det trist att inte Weidman får den äran som han förtjänar. Det som är roligt med sport är att det är resultaten som talar. Att spekulera om vem som borde ha vunnit är helt meningslöst. Weidman vann.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 |
lol.
Silva: Next time, I fight with eyes closed. TTH: That's a really bad idea. Chris: I think it's a great idea. |
"Anderson confirma revanche contra Weidman para 28 de dezembro"
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:56. |
|