![]() |
|
Citat:
http://prommanow.com/wp-content/uplo...scheck-eye.png http://i.imgur.com/VR0xh.jpg etc ;) Han kanske inte avslutar sina motståndare särskilt ofta längre, men spöar dom gör han allt. |
Citat:
"Silva slåss alltid sådär, det är exakt samma mängd clowning, det var inte hubris, det var Weidman som gjorde att han slutade bry sig om sin egen hälsa/han var rädd för Weidman." etc Tänker dock inte diskutera det något mer. Jag tror jag redan skrev lite om det tidigare i tråden dessutom. Läs på forum, läs vad media har skrivit. |
Citat:
|
Citat:
"Silva hade vunnit om han hade velat vinna. Weidman vann inte, Silva förlorade bara. Silva förlorade för att kunna sälja rematchen bättre (ja har faktiskt läst flera säga det)" osv. |
Citat:
|
Är inte hela grejen med p4p rätt löjlig? Räcker det inte med att ranka vem som är bäst i respektive viktklass. Måste man diskutera vem som är bäst oavsett viktklass.
Lustigt hur fäst man kan blir vid vissa fighter. Var upprörd flera dagar efter Fedor torskade mot Werdum. Samma sak med Gustafssons förlust. När Silva blev knockad ryckte jag på axlarna och första reaktionen var: jaha det straffade sig till slut att ha den stilen. |
Citat:
Fedor och Gustafssons förluster är inte jämförbara. Gustafsson är en svensk som man därför hejar på och därför är det självklart trist när han torskar. Fedors förlust var som en legend som plötsligt dog ut. Tystlåten, mystisk och obesegrad i tio år. Fedor kommer alltid vara min goat. En bra dag hade han tagit vem som helst, denna ryska, blyga, livsfarliga nallebjörn. |
Citat:
Fotbollens hulligankultur är ju 100x värre än något jag sett inom MMA, men det är ju en försvinnande liten del av en helt sanslöst stor publik världen över. Jämför man medel-fans så tror jag fight fans är värst. Och MMA vinner nog just för att sporten är mest brutal visuellt sett. Citat:
Citat:
Citat:
|
Finns det något ställe man kan hyra en Strikeforce samling? Gått igenom de flesta stora galor och förbund nu, men verkar vara väldigt svårt att hitta Strikeforce.
|
Tycker det är mycket som inte addar upp. Videoblogg? Intervjuen innan? Sättet han betedde sig på? En stort bet på en miljon dollar på att weidman skulle vinna. /Tinfoil hat on! |
Citat:
|
Lite sorglig film.. Fan.. Nu vart jag arg igen!
|
Hmm, funkar här. Postar från mobilen så. Testar igen!
http://youtu.be/BYmhFwUPna0 Där e hela länken. |
Citat:
Han sade ju själv vid något tillfälle att han inte nödvändigtvis tycker att han är den största, men kan komma undan med saker som ingen annan kan. Det hjärnsläppet i kombination med att Weidman faktiskt är duktig och gjorde vad han skulle = förlust. Källor nära Soares (enligt Kid Nate) säger att han ska se till att Silva går tillbaka till "rötterna" och inte har så mycket distraktioner/adoratörer kring sig. Du missade ett B i början förresten. |
Ah, ok. Det är mycket spekulationer och såklart vet bara Silva själv vad som är vad.
Sålänge inte Silva quittar nu så är jag glad! |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:41. |
|