![]() |
|
Citat:
|
Citat:
Än du själv då. Vad är rimlig väntetid? Jag själv har inget emot skott från höften, men ett par veckor vore inte heller en ko på isen. Dvs är inga problem. |
Blir det inte sex första högst andra gången jag träffas så brukar jag skita i det och nexta.
|
Citat:
väntetid hmm.. finns väl inget direkt si å så länge. när jag känner honom tillräckligt bra iaf och vet att det bara inte är sexet han är ute efter. jag vill inte bli en sådan tjej som har sex med nya dejter hit å dit så då vill jag vara säker på att han faktiskt är seriös istället. |
Hur ofta hittar du någon som är seriös?
Sent from my MiniPro using Tapatalk 2 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ja det var ungefär lite det jag ville komma fram till. Hur har man tänkt sig att man ska få ett ärligt svar på det?
Någon som är otrogen av "misstag" vill nog helst ofta dölja att de har varit det och en som är det notoriskt visar redan dålig respekt för andras förtroende och steget att ljuga om det är mindre än att faktiskt göra det. Den enda man faktiskt någorlunda skulle lita på svaret på är ju den som erkänner att den har varit otrogen men den blir ju vaskad på grund av det istället. |
Citat:
jag tycker det kan va najs med filmkväll och massage också. Och sex också för den delen. Jag tycker inte det är att luras att göra najsa saker ihop och göra saker som får en i en sinnesstämmning som ofta leder till sex. Att använda ordet luras tycker jag låter negativt, och jag tycker att det är otroligt dålig stil att anklaga den andre för att den i princip har lust och tänder på en, bara för att man själv inte vill just då. Sex är nånting bra tycker jag, det är inget man behöver klanka ner på även om man själv inte vill! Man ju säga nej också, trots att man både kollat på filmen och hånglat ner varann mellan soffkuddarna osv. Man kan tillåmed ligga nakna och hålla om varandra och känna på varandra och inte gå vidare till att nuppa. Ja man kan faktiskt det. Man går ju bara så långt man vill?! Jag går iaf aldrig längre än jag själv vill, oavsett om det är med nån ny eller en partner jag varit med längre. Ibland vill man ligga, ibland inte. Ibland vill man inte samma sak samtidigt som den andra. Så kan det va, och det är helt ok det med! Bara man respekterar varandra. Om det är så att den andre vill ge massage för att den förväntar sig att få ligga, så är det ju inte ditt fel. Det är inte du som gör folk besvikna när du säger nej; folk gör sig själva besvikna om de förväntar att du ska säga ja! |
Citat:
|
För att förespråka "kommunikation utan ord" så är du ganska dålig på den Sandra81.
Filmkväll med massage betyder inte filmkväll med massage. Säg till om det är några andra fraser du vill ha översatta/tolkade :D |
Citat:
Skulle jag bli överbjuden på filmkväll och massage skulle jag givetvis hoppas på mer. Men om det är exakt vad som bjuds är jag nöjd ändå. Jag kommer inte börja propsa på att jag blev ditlurad med underförstådda löften om sex direkt. |
Citat:
Min senaste dejt jag hade i vintras var så som ett exempel. Han for upp ur soffan och gick iväg å sura ett tag i köket eller fixa med något. Han tyckte jag retades med att vilja för att ena stunden inte det. Efter de blev allt krystat en stund sen försökte han igen och samma sak händer. Jag vill inte vara otrevlig i ett sådant läge eller göra killen arg därför försöker jag istället slippa dom där situationerna. jag tycker de är skitjobbigt och så blir allt bara en jättestor sak. Det verkar mestadels vara så att killen tror att det är han det är fel på eller så tror han att man bara jävlas ingen verkar förstå att man vill vänta bara för att man inte är redo. man måste alltid ha någon form av bra anledning. "att inte vara redo" räcker inte. Ibland har jag sjuk ångest över tex ordet filmkväll.. bjuder en kille hem mig vill jag redan innan jag kommer dit förklara att jag inte vill ha sex utan att vi kan mysa å kolla film och sen åker jag hem. Han säger oftast "självklart". Sen kommer man dit å sen är det igång. Ibland känns det till och med som killen redan innan planerar sex.. typ triggar upp sig att "ikväll blir det sex" äntligen. sen får han inte det och då blir han sur å besviken. Ja jag vet jag kanske är skittråkig som inte släpper loss lite mer och sexar på.. men det känns inte som min grej. för mig vill jag att det ska betyda något. |
Citat:
Men det är ju inte direkt svårtolkat imo och det blir lite lustigt när hon tidigare har sagt att hon föredrar att "man inte behöver säga precis vad man menar utan det ska vara lite lek". |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:05. |
|