![]() |
Aldrig, det blir bara mer och mer roligt för var dag som går.
|
Citat:
vad är det som skulle få en att sluta träna?famlij?viljan?jobb/karriär?inte en chans,så länge det finns ett gym där man bor och man tar sej tid,så finns det absolut inget som hindrar en från att träna. |
Kommer träna så länge jag tycker det är roligt.
|
Citat:
|
Hmmm aldrig sluta träna men såklart kommer det inte enbart vara styrketräning eftersom jag känner att jag inte växer mer nu i muskelmassa. Jag vill inte lägga ner den tid som jag tror krävs för att växa mer. Men träna gör jag ändå för att må bra och kommer väl alltid göra.
|
Tränar om jag vill, annars inte.
Jag känner att det finns mycket viktigare (i mina ögon sett) saker att göra med. |
Kommer nog (Läs: Förhoppningsvis) alltid syssla med någon form av träning, hur mycket och vilken slags kommer nog variera hela livet dock.
|
Så jävla kul att träna är det ju knappast, jag tränar mest för o va snygg o "fit" i kroppen liksom, kläder sitter bättre o sånt skit.
Kommer jag och sluta träna då? Nej knappast, när jag är 50 ska 20åringarna flockas runt mig och sukta och be på sina bara knän om att få smaka på min balle, så jag lär ju träna tills jag dör. |
Antagligen aldrig.
Har jag inte tröttnat efter 33 års tränande lär jag aldrig göra det? Claes |
Åååååå.
Det är en rejält ångestbetodad tanke det där sluta träna, jag inser att det inte går att hålla på jämt på samma nivå som idag men en tanke är väl att trappa ner och gå ner en sisådär 40kg. Antagligen blir det att byta ut 3 av styrkepassen i veckan delt emot vila och sen nån form av cardio kanske en lagsport eller löpning. Sucka.. |
Citat:
|
Citat:
|
Så fort jag blir en överkvalificerad akademiker så kommer jag att sluta träna (dvs aldrig) :D
|
Aldrig.
Jag började träna när jag var 32 år och ångrar att jag inte började tidigare. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:26. |