![]() |
Haha 3 röster på varje alternativ.
Ifall denna araben vore trevlig och skötsam så skulle jag inte ha något emot det. |
Ursprunget spelar väl ingen roll. Finns svin överallt.
Men.... KN*LLA? NEJ, inte med min syrra. *grr27* *grr27* *grr27* (Vafan, har Kolozzeum censur på ******, ***, ***** osv?!) |
Citat:
Byt ut syster mot "mor" då. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det har ingen betydelse för mig.
|
Hade nog inte haft jättemycket emot det, men kanske inte varit överlycklig heller, beroende på hur strikt han var i sitt praktiserande av sin religion osv. Som mini skriver så beror det hur han behandlar henne mer än hans etniska tillhörighet.
Visserligen bor min ena syster redan utomlands, är gift med en utländsk man som dessutom har en annan religion. Dock är han ej muslim. Men det är ingenting som någonsin stört mig. Det enda som är störigt är att man inte träffar syrran så ofta med tanke på att hon bor en bit bort. |
Men om syrran skulle vara en muslimsk arab så blir det ju ingen "interracial" juh!
Vilket alternativ ska man välja då?! |
Det är upp till henne vem hon vill ligga med, hon klagar inte när jag släpat hem mörkhyade eller asiatiska tjejer, så jag får glatt ta skeden i vacker hand :D
|
Citat:
|
Varför just muslimsk ARAB? Finns ju muslimer från alla världens länder.
|
Citat:
|
Det beror väl på om det är en gammal gubbe som tvingar henne att leva efter koranen och inte låter henne bestämma över sej själv... Då skulle jag misstycka mycket...
Om det däremot var en normalt tänkande modern människa som bott i sverige i hela sitt liv som råkar ha arabiska föräldrar så skulle jag inte bry mej... mycket. Lite sur skulle jag nog bli med tanke på hur dom behandlar sina tjejer.... |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:03. |