Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Din syster och interracial (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=72918)

Versus 2006-06-20 17:18

Haha 3 röster på varje alternativ.
Ifall denna araben vore trevlig och skötsam så skulle jag inte ha något emot det.

1986 2006-06-20 17:19

Ursprunget spelar väl ingen roll. Finns svin överallt.

Men.... KN*LLA? NEJ, inte med min syrra. *grr27* *grr27* *grr27*

(Vafan, har Kolozzeum censur på ******, ***, ***** osv?!)

Bolio 2006-06-20 17:19

Citat:

Ursprungligen postat av hobbitar
Men jag vet ju inte hur det känns att ha en syster.

Blir man kåt på hon om hon är snygg, kysser man sin syster när ingen ser på eller är det mer som att ha en bror?

Tror du att du skulle bli kåt på din mor om hon var snygg?

Byt ut syster mot "mor" då.

Timme 2006-06-20 17:19

Citat:

Ursprungligen postat av hobbitar
Men jag vet ju inte hur det känns att ha en syster.

Blir man kåt på hon om hon är snygg, kysser man sin syster när ingen ser på eller är det mer som att ha en bror?

Som en bror. Man blil INTE! tänd på systrar...då är man enligt mig lite vrickad. Ungefär som du inte blir/blev tänd på din mamma

Bolio 2006-06-20 17:20

Citat:

Ursprungligen postat av Nina L
Vilka alternativ... Jag skulle bli skitsur, för hon har man och barn. Det vore verkligen olämpligt.

Vad är det för fel på alternativen? Anta att hon var singel då. Seriöst, vad är det med folk?

Timme 2006-06-20 17:20

Citat:

Ursprungligen postat av bolio
Tror du att du skulle bli kåt på din mor om hon var snygg?

Byt ut syster mot "mor" då.

Precis! Du var före :)

Beecher 2006-06-20 17:20

Det har ingen betydelse för mig.

Slayerized 2006-06-20 17:20

Hade nog inte haft jättemycket emot det, men kanske inte varit överlycklig heller, beroende på hur strikt han var i sitt praktiserande av sin religion osv. Som mini skriver så beror det hur han behandlar henne mer än hans etniska tillhörighet.

Visserligen bor min ena syster redan utomlands, är gift med en utländsk man som dessutom har en annan religion. Dock är han ej muslim. Men det är ingenting som någonsin stört mig. Det enda som är störigt är att man inte träffar syrran så ofta med tanke på att hon bor en bit bort.

Pepparkakssmurfen 2006-06-20 17:21

Men om syrran skulle vara en muslimsk arab så blir det ju ingen "interracial" juh!

Vilket alternativ ska man välja då?!

Mental 2006-06-20 17:21

Det är upp till henne vem hon vill ligga med, hon klagar inte när jag släpat hem mörkhyade eller asiatiska tjejer, så jag får glatt ta skeden i vacker hand :D

Bolio 2006-06-20 17:22

Citat:

Ursprungligen postat av Pepparkakssmurfen
Men om syrran skulle vara en muslimsk arab så blir det ju ingen "interracial" juh!

Vilket alternativ ska man välja då?!

TRÅDEN RIKTADES TILL NORDEUROPÉER. Seriöst, vill du ha spö så loggar Allan in alldeles strax. Gör mig inte förbannad nu.

Looney 2006-06-20 17:22

Varför just muslimsk ARAB? Finns ju muslimer från alla världens länder.

Bolio 2006-06-20 17:23

Citat:

Ursprungligen postat av Looney

För att det var det exemplet jag tog här. "Varför just muslim" är en lika bra fråga. Tar du illa upp? Får man inte använda araber som exempel? Är inte det diskriminering mot araberna? Skall araber nekas tillträde till det offentliga kolozzeumrummet?

Bronkitkorv 2006-06-20 17:24

Det beror väl på om det är en gammal gubbe som tvingar henne att leva efter koranen och inte låter henne bestämma över sej själv... Då skulle jag misstycka mycket...

Om det däremot var en normalt tänkande modern människa som bott i sverige i hela sitt liv som råkar ha arabiska föräldrar så skulle jag inte bry mej... mycket. Lite sur skulle jag nog bli med tanke på hur dom behandlar sina tjejer....

keffat_liv 2006-06-20 17:25

Citat:

Ursprungligen postat av Looney

för att han e arab och vill sätta någon på kolos syster, utan att få stryk efteråt?

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:03.