![]() |
Det verkar som majoriteten, inklusive migsjälv, är inkapabla till att låta godis vara om det är tillgängligt, oavsett mättnadsstatus *cupid*
|
Strong username to threadtopic ratio
|
Citat:
Frågan är varför många av oss träningstöntar är så obsessed vid att trycka i oss godis trots att vi inte egentligen är sugna på det, eller är proppmätta? Finns det studier? Studera det annars för bövelen. |
En fråga: Vad tittar ni på när ni vill bli lite glada?
Edit: En gottgömma behöver inte betyda godisgömma, eller chipsgömma - likväl kan det vara en porrtidningsgömma, filmgömma eller helt enkelt en biceps-hantel-gömma. Piranah kan lägga upp en bild på sin biceps-hantel-gömma. |
Känns som här är många tjockisar i sinnet :)
Köp lite godis och ställ in det i skafferiet sen ge fan i att äta det. Efter ett tag bör ni ha kommit över suget. Så var det för mig iaf. |
Har inga godisgömmor hemma, finns inget smågodis att gömma för det jag köper hem äter jag upp :em:
Det jag däremot har i mina "gömmor" är mörkchoklad, älskar mörkchoklad men verkar ha lättare att motstå den frestelsen av någon anledning... |
Jag hinner inte ens komma hem med mina gottsaker från affären, jag äter upp det på vägen.
Deffar nu också, så mina godsaker är grov portion och kesella med fun light. :cheers: |
Köpte en pepparkaksburk tidigare i veckan... snart borta :(
|
Citat:
|
Hade inget godis eller läsk hemma när jag växte upp. Köpte jag lördagsgodis så slukade jag det således.
Numera är jag skadad, kan inte ha något sådant hemma. Icke. Köpte ett sexpack glassbåtar nyligen, gav bort två och tog de fyra andra själv på en eftermiddag. |
Kan inte hålla mig, riktigt hemsk. Kan smälla i mig 200g chips samtidigt som jag lagar mat, måste verkligen gömma undan godis/chips etc för att det inte ska försvinna.
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:48. |