![]() |
Du verkar ha "massan", men han har väldigt, väldigt lågt BF på de bilderna. Även om du inte behöver tappa kroppsfett enligt mig så kommer det nog behövas om du ska nå hans form.. ett par kg bara.
|
Många som missar att hans mål är att se ut som cam, som han är riktigt nära, han vill inte bli grov....
|
kanske bara jag men ja tycker du har bättre form än den där cam, han ser ju läskigt smal ut bara, men du tycker jag ligger väldigt bra till iallafall om de mål ja läst du vill ha, mina 5 ören
|
Citat:
|
Hur lång e du :P?
|
släng upp lite före bilder
|
Jag har också börjat gå ner och är vid 72 kilo och inte rikigt betämt mig hur många kilo till jag ska deffa bort. jag har nästan samma kroppsbyggnad som du och armarna är inte så stora så jag är rädd att de minskar i mått om jag fortsätter gå ner.
Har du nå aning om hur stor dina armar var vid 75 och hur stor dem är idag? Sen är ju cam på bilderna rätt så solbränd vilket hjälper litegrann att framhäva musklerna så lite sol för din del och de kommer se ännu bättre ut. |
jag tror att du skulle behöva liiite mer massa ;)
|
Tack för alla otroligt snälla svar ;P. Kolo har varit väldigt användbart. För er som undrar angående min längd så är jag runt 183 cm sist jag kolla. Jag vet inte mitt armmått före eller nu men mitt midjemått är iaf 71cm nu.
Heh 75kg var lite som 183 kan nog många tycka men jag har aldrig haft jätemycket massa.^^ |
Citat:
mhm tror vi är inne på samma spår. Jag skulle nog behöva minska lite till för att nå de resultatenn även om det gått så långt att jag börjar må dålgt nu för tiden *spy* säg mig är det du på din avatar? Grymform isf :cool: |
Det ser grymt ut, riktigt bra faktiskt! ;)
Hur tränade du på gymmet under uppbyggnadsperioden? |
Jag tycker inte att du skall droppa mer i vikt. Det kommer i alla fall inte göra att dina armar ser bitigare ut, och risken finns som sagt att helhetsintrycket bara blir klent om du går ner mer. Var istället nöjd över att du har en kropp som ligger såpass nära ditt ideal redan nu. Med en träningsvinter till i ryggen kan du sedan säkert matcha Cam helt och hållet till beach 2010.
|
Vad är det för fascination för Cam? Jag tycker det ser ut som om ni ligger på i princip samma bf%. Visst, han kanske har lite större armar men jag tror knappast att du kommer närmre ditt mål om du fortsätter deffa. Det kan stämma att du måste hålla dig viktstabil ett tag för att se slutresultaten, förmodligen för att glykogennivåer o dyl ska normaliseras (de har förmodligen varit låga under deffen pga kaloriunderskottet). Fast en månad vet jag inte om det tar, en vecka kanske. Sen är det ju förstås din kropp och du kan aldrig se likadan ut som Cam, även om det är väldigt likt just nu faktiskt.
|
Stämmer in i kören, tycker det ser bra ut nu. Lite färg på det där och samma pose som cam kan ni bli skrämmande lika.
|
Citat:
..ja, det är jag. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:50. |