![]() |
|
|
Värsta jag sett. En kille som har fastnat i en armtriangel klappar 30 gånger rakt framför domarens ögon, och tappar medvetandet för att matchen inte stoppas. Hur fan tänkte domaren här?
9:19 |
Det där måste man få någonsorts reprimand för.
|
Nä, varför det? Kizer säger att allt funkar bra. Jag menar, domarna får en 4 timmars utbildning. Vad mer kan man begära?
|
Glasögon? :)
|
Kollade inte igenom hela filmen men allt är ju inte "biggest mistakes". Tycker t.ex att den match med Kimbo Slice vid 11-12 min att domarn stoppar helt rätt. Men det var en jävla många fel beslut i resten av videon. Tappningen var ju vansinnig.
|
Citat:
|
http://www.bloodyelbow.com/2013/3/26...ndrome-fighter
Inspirerande filmklipp om en fighter med downs syndrom som går sin första amatör-fight. Mycket kontrovers lär följa, men i say let him fight. Riskerna är uppenbart större för någon med hans tillstånd, men om en person med downs syndrom kan hitta den här nivån av mening och driv i livet så är det i mina ögon värt riskerna, han är med största sannolikhet lyckligare nu. |
|
Citat:
|
Strikt: Haha, underbart att höra Rogans och Goldbergs reaktioner på alla knockouts. "WHAAAOOOOOW", "IT IS AHHHHHHHHLL OVER..", "UNBELIEVABLEEEEE!"
|
Jag får vibbar av att Goldberg är colatorsk... :(
|
Citat:
|
Att se någon med down syndrom bli tokknockad av ett flygande knä eller en armbåge i tinningen hade känts lite väl osmakligt.
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:43. |
|