![]() |
|
Citat:
|
Jo, jag saknar de gamla tiderna. Sumobrottare mot karateexpert. <3
|
rätt nice
|
Tror jag mest är nyfiken på att se denne herres fight i helgen:
|
Är det verkligen någon som vill se Cain/Silva igen? Blev väldigt besviken på denna matchen, men det finns väl inga andra vettiga alternativ just nu.
Snuggles: Värt att titta på intervjun? :D |
Om du är fascinerad av läskigt lugna personligheter som mördar i buren, så ja. ;)
|
Gunnar Nelson är absolut en av de coolaste figurerna i UFC just nu.
Passande meme från sherdog: http://srib.no/wp-content/uploads/20...elson-meme.png |
Jag älskar den sortens personligheter, nog en bidragande orsak till varför jag fastnade så mycket för Fedor. Hoppas det går bra för Gunnar!
|
Wow, Ronda's standup såg inte så dålig ut i senaste primetime. Visst, man fick inte se mycket, men ändå. Tycker fortfarande hennes fotarbete ser lite tafatt ut, men det verkar funka för henne.
|
Citat:
Hur många trodde Silva skulle spöa Overeem? Hoppas rematchen blir annorlunda iaf, även om jag inte är nått fan av Silva, tycker han känns för långsam och klumpig för att kunna ge Cain en match. |
Citat:
Tog mig en titt på fighten igen och kände mig _lite_ bättre till mods iaf. Kom ihåg det som att det var över på 40 sekunder på en gång BigFoot fick trots allt ett uruselt cut och blod forsade rätt ned i ögonen på en gång. Han såg inte ett skit utav resten av fighten men fortsatte jobba för sweeps och annat. Säger inte att det skulle vara annorlunda om han inte fått cuttet, och han inte hade blivit stoppad i första rond osv... men något är det ju iaf... |
Silva kommer sannolikt inte vara så dum och slänga en spark det första han gör, så lite längre borde det gå.
|
På tal om ingenting.
Vad hände med Fedor? Jag har kollat på hans matcher och i de senare där han åker på stryk har han inte alls någon tajming utan det känns mer som att han vevar på i hopp om det bästa. Tidigare såg det ut som att han kunde läsa motståndarna och hade en bättre plan. Även om han alltid har haft en något yvig stil så har det känts som att mer kvalitet har funnits i nävarna. |
Religion, ålder, brist på kvalitativ träning, för stor tro på sin egen myt. Inte nödvändigtvis i den ordningen. Sista matchen mot Rizzo, och eventuellt den innan också, såg han bra ut igen. Men han hade väl inte kvar motivationen att fortsätta.
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:10. |
|