Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

dared 2013-02-09 14:30

Köpte igår med nyhetsbrev-koden... Kan tänka mig att det är tufft att få tag i bra/prisvärda biljetter nu, men det går säkert få tag i nått. Är det slut på ticnet eller?

spoon 2013-02-09 14:36

Citat:

Ursprungligen postat av dared (Inlägg 6262762)
Köpte igår med nyhetsbrev-koden... Kan tänka mig att det är tufft att få tag i bra/prisvärda biljetter nu, men det går säkert få tag i nått. Är det slut på ticnet eller?

Sökte på bästa möjliga biljett

Citat:

Bakre Parkett+Läktare A Entré 4 Parkett 7, Parkett 7, Rad 18, Plats 31
Bakre Parkett+Läktare
Så det finns biljetter kvar.

Fonziie 2013-02-09 16:13

UFC Stockholm 2013: Gustafsson vs. Mousasi

Lätt tungvikt: Alexander Gustafsson vs. Gegard Mousasi

Lättvikt
: Ross Pearson vs. Ryan Couture

Fjädervikt
: Akira Corassani vs. Robbie Peralta

Weltervikt
: Papy Abedi vs Besam Yousef

Tungvikt: Matt Mitrione vs. Philip De Fries

Bantamvikt
: Brad Pickett vs. Mike Easton

Fjädervikt: Conor McGregor vs. Marcus Brimage

Weltervikt: Ryan La Flare vs. Benny Alloway

Lättvikt: Reza Madadi vs Michael Johnson

Weltervikt: Chris Spång vs Adlan Amagov

Vad tycker ni? 2 matcher kvar sen är de fullt antar jag, 12 matcher förra året.

Själv anser jag att de är ganska fattigt med tanke på hur mycket man betalat för biljetterna, lek med tanken att gustafsson skulle skada sig. Då skulle hela galan falla..

Jag hoppas dom slänger in 2 välkända namn nu så man får lite valuta för pengarna.

Doctor Snuggles 2013-02-09 16:22

Det är en gala i ett avlägset land som hade en bra publik, som dessutom ska sändas på gratis tv i USA. De lägger aldrig särskilt många namn på sådana kort, och litar iskallt på att folk kommer komma ändå även om det faller bort en massa namn.

cero 2013-02-09 16:27

Ross Pearson är väldigt underhållande. Märklig match-up med Couture som bara har 7 matcher dock. Picket/Easton kommer nog också leverera. Lite fattigt på namn är det allt, men det betyder ju inte att det blir en dålig gala.

Grazzafukkinrazzi 2013-02-09 16:30

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 6262953)
Ross Pearson är väldigt underhållande. Märklig match-up med Couture som bara har 7 matcher dock. Picket/Easton kommer nog också leverera. Lite fattigt på namn är det allt, men det betyder ju inte att det blir en dålig gala.

Payback mot Randy? :D

Doctor Snuggles 2013-02-09 16:51

Ngn annan som kände att det inte gav så enormt mycket att gå och se det live, och därför inte kommer gå igen?
Visst, det var en rolig upplevelse, men dyrt, och i slutändan så satt jag mest o kollade på skärmen ändå, och kände att det fattades kommentering. Dessutom så är risken att flertalet svenska fighters kommer åka på spö och det kommer bli dålig stämning.
Ska nog testa sportbaren denna gången istället.

Fonziie 2013-02-09 16:55

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6263016)
Ngn annan som kände att det inte gav så enormt mycket att gå och se det live, och därför inte kommer gå igen?
Visst, det var en rolig upplevelse, men dyrt, och i slutändan så satt jag mest o kollade på skärmen ändå, och kände att det fattades kommentering. Dessutom så är risken att flertalet svenska fighters kommer åka på spö och det kommer bli dålig stämning.
Ska nog testa sportbaren denna gången istället.

Vad hade du för plats? Jag satt längst ner på a24 då och det var heeelt magiskt! Definitivt bästa upplevelsen jag vart med om. Sjukt mäktigt.

cero 2013-02-09 17:00

Citat:

Detta är anledningen till att jag inte har varit på någon gala ännu. Sportbar, käk och gott sällskap låter faktist överlägset. Men jag kan ha fel.

Fonziie 2013-02-09 17:02

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 6263037)
Detta är anledningen till att jag inte har varit på någon gala ännu. Sportbar, käk och gott sällskap låter faktist överlägset. Men jag kan ha fel.

Du har fel.

Har man chansen att gå på en UFC gala live ska man definitivt göra det, annars är det ju schysst med sportbar!

Doctor Snuggles 2013-02-09 17:05

Citat:

Ursprungligen postat av Fonziie (Inlägg 6263027)
Vad hade du för plats? Jag satt längst ner på a24 då och det var heeelt magiskt! Definitivt bästa upplevelsen jag vart med om. Sjukt mäktigt.

Satt i mitten av b-läktarn. Tvivlar på att det skulle blivit mycket bättre om jag suttit närmre. Nere vid oktagonen skulle det antagligen blivit sämst, för då måste man sitta o titta upp in i buren och se dåligt (konstiga vinklar) och kanske få nackspärr eftersom man ändå blir tvungen att kolla på ngn skärm.
Dessutom så var det konstant kö till mat, dricka och toaletter.
Nej, jag är för bekväm av mig.
Skulle det vara på friends arena så vore det en annan grej, för det vore en ny upplevelse.

Doctor Snuggles 2013-02-09 17:10

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 6263037)

Det är absolut värt att göra det åtminstone EN gång, bara för upplevelsens skull. Det var rätt mäktigt under Alex walk-in t.ex.
Kan också vara kul om man allmänt inte har så många mma-polare, att få snacka av sig med folk irl också (det kan man nog visserligen göra i en sportbar också).

baggard 2013-02-09 22:28

Någon som vet om det finns 655:- biljetter kvar innan man sätter sig och går igenom sektion efter sektion på ticnet? cofffee

Doctor Snuggles 2013-02-09 22:38

Det låter som det är slutsålt.

baggard 2013-02-09 22:41

Gick igenom 645-845 kronors sektionerna. Inget napp.

Idiot man är som inte håller koll på release

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:43.