![]() |
|
Köpte igår med nyhetsbrev-koden... Kan tänka mig att det är tufft att få tag i bra/prisvärda biljetter nu, men det går säkert få tag i nått. Är det slut på ticnet eller?
|
Citat:
Citat:
|
UFC Stockholm 2013: Gustafsson vs. Mousasi
Lätt tungvikt: Alexander Gustafsson vs. Gegard Mousasi Lättvikt: Ross Pearson vs. Ryan Couture Fjädervikt: Akira Corassani vs. Robbie Peralta Weltervikt: Papy Abedi vs Besam Yousef Tungvikt: Matt Mitrione vs. Philip De Fries Bantamvikt: Brad Pickett vs. Mike Easton Fjädervikt: Conor McGregor vs. Marcus Brimage Weltervikt: Ryan La Flare vs. Benny Alloway Lättvikt: Reza Madadi vs Michael Johnson Weltervikt: Chris Spång vs Adlan Amagov Vad tycker ni? 2 matcher kvar sen är de fullt antar jag, 12 matcher förra året. Själv anser jag att de är ganska fattigt med tanke på hur mycket man betalat för biljetterna, lek med tanken att gustafsson skulle skada sig. Då skulle hela galan falla.. Jag hoppas dom slänger in 2 välkända namn nu så man får lite valuta för pengarna. |
Det är en gala i ett avlägset land som hade en bra publik, som dessutom ska sändas på gratis tv i USA. De lägger aldrig särskilt många namn på sådana kort, och litar iskallt på att folk kommer komma ändå även om det faller bort en massa namn.
|
Ross Pearson är väldigt underhållande. Märklig match-up med Couture som bara har 7 matcher dock. Picket/Easton kommer nog också leverera. Lite fattigt på namn är det allt, men det betyder ju inte att det blir en dålig gala.
|
Citat:
|
Ngn annan som kände att det inte gav så enormt mycket att gå och se det live, och därför inte kommer gå igen?
Visst, det var en rolig upplevelse, men dyrt, och i slutändan så satt jag mest o kollade på skärmen ändå, och kände att det fattades kommentering. Dessutom så är risken att flertalet svenska fighters kommer åka på spö och det kommer bli dålig stämning. Ska nog testa sportbaren denna gången istället. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Har man chansen att gå på en UFC gala live ska man definitivt göra det, annars är det ju schysst med sportbar! |
Citat:
Dessutom så var det konstant kö till mat, dricka och toaletter. Nej, jag är för bekväm av mig. Skulle det vara på friends arena så vore det en annan grej, för det vore en ny upplevelse. |
Citat:
Kan också vara kul om man allmänt inte har så många mma-polare, att få snacka av sig med folk irl också (det kan man nog visserligen göra i en sportbar också). |
Någon som vet om det finns 655:- biljetter kvar innan man sätter sig och går igenom sektion efter sektion på ticnet? cofffee
|
Det låter som det är slutsålt.
|
Gick igenom 645-845 kronors sektionerna. Inget napp.
Idiot man är som inte håller koll på release |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:43. |
|