![]() |
Citat:
Skippa spinningen, soooov!;) Som rambo skrev, bra pass med tanke på förutsättningarna. :) |
Tycker du ser ut att ha fått riktigt bra resultat :thumbup:
Hoppas du känner dig bättre nu, annars får du unna dig lite vila och ta nya tag sen. Lycka till med avskalningen också! |
Bra militärpressat (en kunglig övning, även om det kan svida i rotatorcuffarna ibland) och schysst tricepsbild. :thumbup:
|
Citat:
Citat:
Idag mådde jag hur bra som helt när jag vaknade så jag bestämde mig för att sticka iväg och köra ett spinningpass på förmiddagen. Iofs var det bara 40 min och jag tog det lite lugnare än jag brukar med tanke på hur jag mått de senaste dagarna. Men det var ett skönt pass och otroligt kul att vara tillbax på cykeln igen! Imorrn blir det nog vila. Måste sitta och skriva på opponeringen inför seminariet på fredag och sedan har jag lovat att gå o bowla. Men det blir nog kul det oxå, sålänge det är jag som vinner.. :cool: |
Har ju missat dagsformsbilderna jag!!
Ser ju jättebra ut!:) |
Citat:
|
Yes, yes, dagsformbilderna såg bra ut, absolut :)
Kom och träna med mig o robban på fredag eller lördag, mucho kul! |
Citat:
Idag bestod "träningen" av 1h bowling. Otroligt underskattad högerunderarms- och tummuskelträning!! Var otroligt länge sedan sist men det är ju rätt lajbans att bowla. Sedan blev det en halvtimmes promenad hem i regnet. Mindre lajbans... |
kl 16 är vi där! ;)
|
Grattis till morgondagens träningsvärk i gluteus. (brukar iaf jag få av bowling). :D
|
Citat:
Citat:
|
Jag tyckte ryggen kändes lite seg idag och innan sista övningen kom jag på att jag redan kört rygg en gång denna vecka. *screwy* Så kan det gå när man inte har alla hästar inne... Men men, lite extra träning är nog bara bra för min lilla rygg om den ska ta o växa någongång.
RYGG Marklyft 50kg 10 60kg 10 70kg 6 80kg (PB) 4 75kg 4 Latsdrag (försöker få dom allt striktare) 40kg 7/6/6 Latsdrag bakom 35kg 6/5 Hantelrodd 18.8kg 6/6/6 Sittande rodd, brett grepp 45kg 8/8/8 Baksida axlar-maskin 20kg 5/4 17.5kg 6 |
Bra pass..*flex*
Bra övningar..:thumbup: Nytt PB i marklyft:hbang: |
Att du inte var sugen på att träna en timme till.. kanske jag kan förstå ;)
Gymmet måste ha varit helt i chock över att ha sett en tjej marklyfta. Bra pass annars, spec. eftersom du redan kört rygg en gång denna veckan :thumbup: |
Sweet marklyft!:)
Kommer vara över i Örebro nästa vecka och lär träna på universitetet. Kanske kan matcha ett pass?:) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:54. |