![]() |
|
Citat:
|
Citat:
|
Antagligen var han nervös och konstant försvara nedtagningar i reträtt explosivt/grappla är uttröttande. En helt annan sak att slåss ståendes hela tiden, i makligt tempo. Cain gassade ju själv typ vid tredje, fjärde ronden någonstans pga tempot. Lättviktare gassar vid mindre.
|
Vart får du "2 minuter" ifrån? Tittade precis på första och andra ronden av matchen, och jag tycker Junior såg helt okej tills han åt högerhanden (1:25 kvar av tiden) och fick ligga under Cain i nästan en och en halv minut och bara äta slag. Han saktade ned lite innan han blev golvad, men det var ju inte så konstigt med tanke på hur högt tempot var i den ronden. Junior fick nästan springa iväg i 3-4 minuter för att undvika Cain. Nästa rond var i princip bara brottning/clinch i 5 minuter.
Citat:
|
Junior såg trött utan redan innan han åt högerslaget, exakt vilken tid det skedde kommer jag inte ihåg. Men han såg trött och seg ut.
|
Jag tror på tokig adrenalindump, tagen av stunden helt enkelt. Tyckte junior såg dålig ut från första början, svingade kontringskrokar som var långsamma och mil från målet. Finns inget som den där känslan när pulsen springer iväg okontrollerat och man ska börja slåss, det kan paralysera vem som helst, har inget med kondition att göra.
|
Citat:
|
Jack Slacks analys av matchen: http://www.bloodyelbow.com/2012/12/3...illed-the-king
|
Helvete, UFC 156:
Citat:
|
Citat:
|
Galet kort på 156. Är nog Aldos största fan!
Ser inte Frankie vinna, hans tråkiga poäng stil kommer inte funka. Tror det kommer se ut väldigt mycket som Aldo Faber. Tunga legkicks tills Frankie saktats ner sen go for the kill! Sen hoppas jag att Reem förlorar, stort. Hatar honom. |
Aldo, Rashad och Overeem tar det
|
Snuggles: My bad!
Citat:
|
Hoppas nästan på att bigfoot trollar alla och vinner
|
Äh, det vore ju trist. Bigfoot är inte en särskilt intressant fighter, och har redan blivit krossad av Cain. Iof vore Cain vs Werdum intressant. Han är ju tillräckligt bra stående numer för att hänga, och kan han stoppa filtningen?
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:45. |
|