![]() |
|
Citat:
Lite osäker om Mario 64 finns till 2ds/3ds? Fördelen med att köpa ett 2ds/3ds är att du då också kan spela A Link Between Worlds - den andliga uppföljaren till ALttP. Också väldigt bra, men man vill nog ha spelat "originalet", om du förstår vad jag menar, först. |
När jag sökte på spelet stod N3DS under plattformar. Om det inte går har jag iallafall Super Mario och lär nog finnas en del andra Zelda-spel.
https://www.proshop.se/Images/915x90...874fd6315b.jpg Fick bli denna för ynka 900kr.*popcorn* Nice med Nintendo-magi, inte lirat Nintendo på 15 år. |
Klarade DS2 utan DLC på strax under 40 timmar. Nu klarat ett DLC och halvvägs igenom det andra.
DLC:na är svåra bara för sakens skull, gank-bossar bara för sakens skull samt hit boxes som Småland. Helt orimliga placeringar för illusory walls och bonfires, tror de att man ska springa och spamma längs med alla väggar man ser för att eventuellt hitta något? Ändå fastnar jag. Igen. :D |
Gillar inte osynliga gångar och väggar, inte heller de där kistorna med huggtänder. Trams.
|
Citat:
|
Citat:
|
Finns det några bra spel till ps4 med local coop?
Sent from my FRD-L19 using Tapatalk |
Bra att semestern är slut och man börjat jobba igen. Dark Souls har tagit upp alldeles för mycket tid den här sommaren. :D
Avslutade semestern med att spela igenom Dark Souls med pyromancy starting gear, dvs en trasig sköld, tattered clothes och en handyxa. Gick förvånansvärt mycket snabbare än vad jag hade tänkt (ca 12 timmar). Nu är jag snart igenom NG+1, samma sak med en tvåhandad svärdsnubbe i bar överkropp. |
Citat:
Likaså är Guacamelee 2 och Overcooked 2 värt att kika på imho. |
Bokade Gears 5. Mitt favoritspel när det kommer till multiplayer, hoppas det blir grymt och inte en stor sörja av mikrotransaktioner. Singelplayer har de knappt visat något ifrån så ingen aning om vad man har att vänta sig.
Men kul med ett fläskigt AAA-spel. |
Gears 5 är gratis med Game Pass. Har du inte Game Pass får du två månader för 20 kronor. Gears 5 blir alltså i princip gratis och du får tillgång till över 100 andra spel under tiden dessutom.
|
Tack för tips! Jag sparade just 560kr.:d
|
Citat:
|
Ja, det gäller även PC. Utbudet är mycket mindre på PC, men Gears 5 ingår.
Ultimate är den som kostar 20 för två månader. |
https://www.xbox.com/sv-SE/xbox-game-pass#join
Ingen bindningstid, så det är bara att avsluta om man inte vill fortsätta. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:22. |
|