![]() |
|
Citat:
|
sweet med massa pb's men vad du kommer grina de närmsta dagarna för den ömma rygg du kommer få ;)
|
Citat:
Citat:
|
Vad stark du är nu och jag gillar din form. Tycker den är fin.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vila idag förutom en morgonpromenad, lätt städcardio och pyssel. Trapzen är sjukt MÖRA efter igår, ryggen knastrar. Tur jag ska till kiropraktorn nästa vecka, han får minsann något att bita i :D
I morgon är det benpass och då blir det lätta vikter iaf! Mår så jävla bra just nu, bättre än på flera år och jag ser fram emot saker igen. Är så tacksam för det. Lunchade med en god vän i veckan som sa att jag utvecklats enormt mycket på det mentala planet senaste åren :) Varje detalj i mitt liv kanske inte är exakt som jag önskar, men om man jämför med för ett år sedan är det paradiset. Jag har iaf det viktigste och resten går att åtgärda :thumbup: |
Citat:
När jag började känna lite som du verkar känna nu (i våras) var det summering av året hos företagshälsan. Killen sa att jag verkligen "blomma" "tut". Jag log snällt men fattade inte riktig... Nämde det för en kompis.. som garvade å sa "han menade inte "blommat ut" då? För det har du ju". Samma här verkar det som.. Cam= http://sandman.net/media/cache/img/S...1767307579.jpg + TUT!! |
Citat:
Så grymt att känna så här, när man varit i ett läge då man hatat sig själv och haft noll energi. Hur illa det än är kan man tydligen lägga det bakom sig! Tack för komplimang också, dagens puss till dig *cupid* |
Vad glad jag blir av att höra att du mår så bra! :) Själv är jag lite förvirrad för tillfället, tidig 30års-kris påstår vissa, haha! Gäller bara att komma ihåg att efter regn kommer solsken, även om det kan regna jävligt mycket. ;)
|
Kör hårt! :thumbup:
|
Citat:
Citat:
|
Fredag 28/8, ben, gluteus
Mina benpass framöver kommer fokusera på lättare vikter och strikt utförande. Inte alls bra för mitt rygg/höftparti att köra tungt heller. Dessutom ger fler reps just på benen för mig lite mer kontakt+träningsvärk=resultat :D
Benpressen som jag brukar börja med var upptagen så det blev lite uppvärmningsövningar först. Hip abduction 5pl: 5 set Benspark 22,8 kg: 20 34,2 kg: 12, 12, 12 Benpress Vikt exkl släde 50 kg: 20 100 kg: 12 120 kg: 10, 12, 10 Vadpress i samma maskin 100 kg: 25 120 kg: 20, 20, 20 Frontböj Som jag kör pluttvikter på för att lära mig 20 kg: 12 25 kg: 10, 10, 10 Enbens liggande hacksquat 4pl: 10, 10, 10/ben Enbenspark 17,1 kg: 12, 12, 12/ben Sittande lårcurl 6pl: 20 8pl: 12, 12, 10, 10 Enbens 3pl: 8, 9, 8/ben Liggande lårcurl 4pl: 10, 10, 8, 8 Raka mark med hantlar 2x31 kg: 8, 8, 8 Noterade att mitt högra knäveck börjar bli mycket bättre, kommer dock fortsätta köra försiktigt med hamstrings ett tag till. I raka marken är det dock ingen fara, däremot var jag enormt trött i ryggen efter onsdagen :Virro Frontböj börjar alltmer framstå som en kanonövning. Man måste fokusera till 300 procent på en bra hållning osv, vilket jag förut tyckte var jobbigt men nu tycker är ett plus. Äntligen kan jag böja utan att belasta snett eller leka fällkniv! Eftersom man helt enkelt tappar stången annars. Så sanslöst trött nu och jag har tvättstuga ikväll också *gah!* Ska bli spännande att känna hur benen mår i morgon och jag insåg just att jag lovat bort mig på en långpromenad i morgon bitti...ett stort LOL på den :D |
Sugen jag blir på att köra ben när jag läser det där. Ska ta upp min benträning igen snart.
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:19. |
|