![]() |
|
Lasse Kongo, jag såg din recension på gamereactor.se om L.A. Noire. Jag håller inte med dig.
|
Citat:
|
Sådärja, då var en ny Dualshock 3 beställd, har 2 nu och min nuvarande "main" har inte vad som krävs för framtida hårt spelande, måste in med nytt fräscht känner jag om det ska gå att pressa igenom alla kommande storspel!
Ser väldigt mycket fram emot inFamous 2 med, blir ett köp efter jöbbe på fredag, sen ska det liras! Scratch; det finns väl ungefär lika många åsikter som människor, så who cares liksom =) |
Citat:
|
2500 för ett ps3 med playstation move, värt? Hade tyvärr firmware 3.56
|
Krängs väl nya nu för under 2 papp, fast utan move då såklart. Vad move kostar vet jag inte riktigt, 500-700kr?
|
Citat:
|
|
Me like a lot 2!
Cliffy B spelar coop onstage med Ice-T :cool: http://www.gametrailers.com/video/e3...-of-war/714839 |
|
Skyrim = Bäst 2011
|
Star Wars The Old Republic på liven just nu :D
|
Jag kommer inte ha så mycket tid i veckan så ni får pumpa tråden med E3info =)
Ser såklart fram emot Sonys presskonfa, blir spännande. |
Inte så jättespännande än så länge, mest kinect och CG trailers. Enda "överaskningen" än så länge var väl Halo 4.
|
Sweet, Dead Island kommer ut i september!
|
Xbox:
Anticlimax med muppets spel från Tim Schäfer Minecraft till xbox:) Halo 4, 5, 6. Ny trilogi. Aldrig spelat ett Halo. mm Kul att se iaf, men jag hade hoppats på mer. |
Citat:
|
Hur kollar man vad det är som tar minne på PS3? Jag har sjukt lite minne kvar, men jag har ändå raderat det mesta, hittar endast saves från spel och de kan knappast ta upp över 30 gb. Behöver radera för att kunna ladda ner inFAMOUS.
|
Du kanske laddat ner allting som går till Playstation Home? :D
Sen har vi Game Utility och Save Data som tar upp plats. |
Citat:
|
Game Utility Data då? Kolla hur mycket du har där.
|
Citat:
EDIT: seeeg. :D Kan ju då även slänga in att jag blev klar med Dragon Age: Origins här i veckan. Bra spel överlag, men jag tyckte slutet var sådär faktiskt. Hade väntat mig något än mer episkt. Oh well. |
Citat:
Edit: Tack ändå kalajset :) |
Citat:
Home tar väl upp 3 gig som standard också om du tröttnat på det. |
Jag tröttnade på att rensa game data på min gamla häst så beställde en 320gb disk i veckan faktist.. :)
Droppen va 7gb infamous för mig också! |
Citat:
|
Far Cry 3 :D
|
Citat:
|
Citat:
Tror faktiskt inte de säljs fortfarande, största chansen är nog beg. skulle jag tro! |
Stämmer det att Playstation store uppdateras på tisdagar? Isåfall borde SSF4:AE släppas idag! Någon som vet mer om detta?
|
AE-fansen säger idag
|
Citat:
|
Motivated BJ Penn, Prime-Crocop, Pride-Fedor, The "Old" Vitor, Chuck with the Look in his eyes and Tito's Cracked Skull as well?
|
Citat:
Tyvärr verkar det som att detta blir sista versionen av Street fighter 4, jag hoppas Capcom fortsätter utveckla serien i framtiden ändå. Street Fighter 5 2016 kanske? |
Citat:
|
Vad fick Bruce Lee för nya skills i AE då?
Hörde han fick en Counter Ultra i SS4an |
Fei Long är S-tier i AE
|
Vad får han för skills då?
Vad är nytt från och med Street4? Han fick en Counter Ultra i Super Street 4, men vad har han nu fått i AE? |
Citat:
• Close and Far Standing Light Punch have an extra frame of advantage, making it +6 now. • Close Standing Medium Kick has a 4 frame startup. • Additional frame advantage on many moves. Specials • Less recovery on EX Rekka on hit and on guard. • No invincibility on his Hard Flying Kick (Chicken Wing). Other • Is considered to be mid-air right after the invincibility frames of his backdash end. • Crouching Medium Kick still cannot be Canceled, earlier reports said this might happen. |
Det är alltså "Additional frame advantage on many moves" som skickat upp honom till S-Tier.
|
Citat:
Pinball FX 2 på 360 samt Zen Pinball på PS3an är fortfarande underbart bra och rekomenderat, dom släpper nya tables hela tiden, senaste va Fantastic Four till PBFX2 häromveckan samt Sorcerer's Lair till PS3 efter att storen kom tillbaka. Gillar man flipper är detta riktigt bra, grymt kul att jämföra superscore med polarna! |
Wtf, trodde bara det var feta kongos, finniga nördar och ett par japanska samurajer etc som spelade tvspel;
|
hon är säkert tjock!
|
Här är hela Sonys presskonfa btw, kollar lite på den nu, spillde nästan kaffet i knät; OSTKAKAAAAAA kom in där ja haha
http://www.g4tv.com/videos/53264/son...ference-video/ |
Lite reflektioner från Sonys konfa, Jacks ursäkt ang PSNtrasslet var ju helt klart godkänd.
Kul att se Bioshocks pappa Ken Levine ta upp inte bara en utan 2 små fina playstationexklusiviteter. Uncharted 3 ser bra ut, förmodligen mitt viktigaste spel iår, kul att se att Sony satsar på lite små exklusiva saker här och där. Sly, har aldrig spelat något av dem men vet att många är lyriska över Sly 4. Både Sonys och MS konfa känns lite sådär, tycker väl dock utan att vara fanboy att Sony drar det längsta strået, Microsoft hade inget direkt nytt att visa upp som jag tyckte var något att ha, mest kinectskit tyvärr. |
Citat:
LOL! |
Om ett par minuter börjar Nintendos press konferans!
Live streams: http://www.ign.com/videos/2011/05/19...1-live?show=HD http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html |
Citat:
|
Vilken fläskig kontrol! Ser dyr ut!
|
Holy Crap!
Darksiders 2, Metro 2, Aliens etc etc på Wii U! Nintendo goes hardcore games. :D Edit: Battlefield 3 på wii 2!! |
|
|
Vill ha nuuuuuuu!
Hetaste jävla spelet detta år: http://www.gametrailers.com/video/e3...arted-3/714974 |
Jag stör mig lite på Nintendos presskonferens. I början började de snacka om "something for everyone" men sen visade de ändå bara massa barnspel för 3DS med Nintendo som utvecklare. Hade hoppats på något lite mer vågat, t.ex. en ny spelserie för en vuxnare publik och gärna ett Metroid Prime.
Wii U ser ut att kunna bli roligt, men det känns ändå inte helt ok. Man fick inte veta något om prestandan, snarare verkar det som att den är lika kraftig som PS3 och 360 vilket gör Wii U till en motståndare till de konsolerna istället för en ny generations konsol. Lite besviken :( |
Citat:
Ja tack! |
Citat:
Citat:
Har i övrigt inte lagt ner någon större tid på E3 än, men verkar inte missat några jättenyheter direkt. Den där Wii-kontrollen ser iofs lagom absurd ut. :D EDIT: Inte spelar BC2 något större på bra länge nu. Är nog därför jag skrev BC3 däruppe. BF3 är det självklart som kommer och inget annat. |
Duke Nuked Forever till Ps3 ute nu såg jag. Vågar man testa? :D
|
Förutom Uncharted 3, så är detta det spel jag mest längtar till och ser fram emot i år:
EDIT: PS. Växla till 720p HD! ;) |
Jag sitter fortfarande och spelar L.A. Noire. Eftersom jag är rätt så seg så har jag precis blivit befordrad till Ad Vice, och håller på och förhör den svarta mannen på sitt knarkkontor. Det negativa med spelet är att det stundtals är monotont, och att de distress calls man svarar på ibland kan vara på andra änden av stan vilket leder till att man får åka bil i tio minuter. Däremot övervägs det av den maffiga dialogen, grafiken och hela känslan av Los Angeles på 40-talet. Det kunde ha varit lite mörkare, typ Heavy Rain, men det räcker väl att morden var rätt så brutala.
|
Citat:
Jag hade förväntat mig "mer". Även om kontrollen är revolutionerande på sitt vis förstår jag inte riktigt tjusningen. En WiiU lär ju kosta ungefär vad en wiikonsoll kostar idag också känns det som. Jag förstår inte. :( |
Jag får rysningar, verkar ju bli sinnessjukt bra! |
Citat:
|
Citat:
|
|
Nuke Dukem Forever på Tyska
|
Citat:
-"HALLÅÅÅÅÅÅ!!!" Trodde jag aldrig man skulle höra Duke säga. |
Citat:
Ser verkligen galet bra ut, hoppas på att de kan överträffa Blood Money. |
Det bästa med Infamous 2 är ju att man kan köra andra spelares Missions (a la Medium Big Planet)
Inte så kul dock med Nissar som gör missions som ger en 1xp i reward lol Street Cage Fight made by... MassMonster? :D |
PacMan i Infamous!
|
Citat:
|
seriöst, man blir fan vååååt :D skall köpas! |
Citat:
|
Great news!
Alleged PlayStation Network Hackers Arrested Three members of Anonymous detained in Spain. June 10, 2011 June 10, 2011 June 10, 2011 User icon for Moriarty-IGNLevel 9 by Colin Moriarty Three members of the infamous Anonymous "hacktivist" group have been arrested in Spain on charges of being involved in the recent devastating attack on the PlayStation Network, as well as for other unrelated cyber-attacks. As Reuters reports, three unnamed suspects were arrested in three separate Spanish cities. All were described as being in their 30s. According to the report, Spanish police claim those arrested "were guilty of coordinated computer hacking attacks from a server set up in a house in Gijon in the north of Spain." There's little else in the way of concrete details currently available, but we will update this story as further information develops. http://ps3.ign.com/articles/117/1175308p1.html |
Sweet Kwon
|
Straff: Sony's CEO + vinylhandske i 20 minuter
|
Hittade en video som togs när dom tog fast hackarna!
|
LE FUCK of the forevah and the big LOLFUCKWHAT of 2011:
|
Saints Row 3 = Must
|
Drog ner nya Le Banos till el Black Opsi igår, verkar fan vara pra panor!
Sen har jag väl kört en halv heltimma i inFamous 2 och eftersom jag älskar första spelet känns 2an som en liten orgasmus, fyfan vad lovande det känns. |
Xboxlive är ju så himla säkert har man ju läst fler än en gång under psnkatastrofen, men inget är direkt säkert, spelar du DiRT 3 på xboxen så har dina uppgifter hamnat i fel händer, inga kreditkortsuppgifter ska vara stulna men lär knappast vara 100% säkert än, men ja, Xbox live är tydligen helt ofelbart enligt vissa...
http://www.gamereactor.se/nyheter/27...na+av+hackers/ Postat från en VHS med scart. |
Det finns väl inget som är helt säkert.
|
Det gör det verkligen inte, och det börjar ju nästan kännas som en trend nu, tror det bara kommer öka på mer och mer med olika attacker och intrång här och där, tycker det är tråkigt som fan, nästan så att det känns säkrare att ha pengarna i madrassen än på banken =)
|
Även SEB och Pentagon blev ju hackade en gång i tiden, så det är ju inte omöjligt att XBL kan bli det, men låt oss nu tänka på hackarna de fångat istället! :)
Three Leaders of Anonymous caught http://www.computerandvideogames.com...sted-in-spain/ |
Vet att några av er spelar Mortal Kombat etc.
Pågår för närvarande en turnering i USA, olika fightingspel som Marvel vs Capcom 3, Mortal kombat etc. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=433363 Länk till stream: http://sv.justin.tv/teamsp00ky |
Kwon, vill du spela T6?
|
Precis börjat lira Dungeon Siege III, riktigt najs faktist, bra spel fram till Diablo 3. :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ska köpa ett xbox 360 spel, jag gillar inte så mycket att spela på console, men Assasins Creed kändes jävligt bra.
Jag funderar på köpa Mortal Kombat 9, är det bra? |
Citat:
|
Citat:
|
You just made my day!
|
Citat:
Har kommit en bit in och atmosfären är helt otroligt bra, en hel del diablo känsla men också massa nytt fräscht som man inte sett tidigare. :thumbup: |
Citat:
|
Citat:
|
Vilket spel ska jag satsa på?
Fable 3 Duke Nukem Forever Dungeon Siege 3 Känns som att Fable kan vara roligt? Jag gillar quest-spel där man levlar med sin snubbe. Ett olinjärt spel med massa sidequests. (morrowind, oblivion-stil). Någon som testat något av spelen och kan rekommendera? |
Citat:
|
Citat:
Eller rollspel/äventyr, jag gillar inte shooter, utan vill att det ska vara "third person" som jag tror Assasins creed 2 är? |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:02. |
|