![]() |
|
Citat:
|
Jag tycker det är mycket bättre nu. Nu spelas det som Dark Souls, och styrningen är förträfflig. Tycker man fightingen är sämre kanske man bara spelat första timmen, där man är begränsad till ett par moves. När man fått lite XP som man kan investera i olika färdigheter blir systemet betydligt mer avancerat och man avancera i en rad olika färdighetsträd, från närstrid, ranged combat, flera sorters pil och båge till försvar med sköld med ett dussintal combos och möjligheter i varje träd.
|
Än så länge lever det upp till hypen! Som far till en liten grabb känner jag på något sätt mig närmare Kratos än innan :)
|
"Boy why are you looking at me like that?"
http://www.bilddump.se/bilder/201804...:f929:8636.jpg |
Citat:
*packar upp* |
Fixade en ps4a. Men hittar fan inte d3 ultimate evil edition till ps4 I store. Min polare har spelet men jag kan inte spela från honom, se det i store eller köpa det. Wtf? Slänger snart denna konsolen.
|
Det räcker med att skriva Diablo i sökfältet så dyker det upp.
|
Until Dawn var så bra att jag nästan krämade i brallan. 2 överlevde i min playthrough :D Glasögonkillen och den asiatiska tjejen.
|
Kommer att köpa en ny teve och ett ps4 snart, tevespelspausen blev nog så lång denna gång. Jag skrev ihop en lista över titlar jag behöver plöja genom. Den är sorterad från kortast story till längst eftersom jag gärna spelar genom de korta först. Något som saknas? Jag har haft ett ps3 innan så titlar som TLOU är redan genomspelat.
|
Bloodborne.
Monster Hunter: World. Arkham Knight. |
Citat:
|
Etranal Collection är PS4-paketet som innehåller allt Diablo 3-material.
|
Jag får dock problem köpa spel i ps store? Lagt in tre olika kort.. Men alla fail är vet att korten funkar annars då jag köpte något annat idag. Vill gå bananas på Japan spelen. Måste ju spela persona 5 bla.
|
La in sambons kort, syrrans kort och syrrans man. Får fortfarande upp fel betalningsinfo. Har inte skrivit fel, what gives?
Läst att det är ett rätt vanligt problem tyvärr |
Citat:
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:10. |
|