![]() |
fyyy fan du rasmus ! du ligger ju hack i häl med mig... inte bra detta måste nu pressa mig ännu mer :D
SKit fint pass rasmus ! |
starkt ryggpass! Påväg mot dom tunga markvikterna!
|
Väldigt bra ryggpass! Marken ökar stadigt och fint:) Kanske ska gratulera?;)
|
Härligt med massor av PB:s ! :) Snygg tatuering! :O
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
Jag ligger lite behind som vanligt..
Väldigt bra markat som de allra flesta redan påpekat! Riktigt fina vikter där må jag säga! Välfyllt på PB:n var det också sist, sånt är alltid härligt! Keep it up! |
Bröst/Triceps
idag på atletica med bilf Hantelpress 30/ 10 10 10 8 Lutande bänkpress i smith 70/ 10 8 60/ 10 9 50/ 15 Pecdec 60/ 12 12 12 Kalleankatricepsövningförmesarmedskitbrakontakt-första gången 3set Bänkdips kv+40/ 15 15 13 kv+Bilf/ 6 ; ) Pushdown x/ 20 20 15 Kommentar: Riktigt nöjd över hantelpressarna. Aldrig gjort en 10a på 30kgs hantlarna och nu 3 i rad. Lutande bänken gick inte lika bra men ändå nöjd. Inte speciellt hardcore för triceps idag med var tvungen och pröva kalaspuffövningen & lite annorlund teknik i pushdown och är än så länge positivt överraskad. Edit: Första gången jag kör Bröst/triceps då det inte är fredag på flera månader. Nöjd Citat:
Tack förresten! |
Fan, 30kgx10, 3 set e inte dåligt :D Du kan nog gå uppåt 40kg...
|
Grattis till hantelpressarna !:)
|
saaatan nu fan går du ju om mina hantelpressar här !
grymt bra ! :) |
Sketa bra hantelpressar!! Jag som var nöjd över min 25x5 ^^(är dock fortfarande nöjd!) ;) Fina dips också!
|
Jajävrar, det var ett par fina hantelpressar!:)
|
Jävlar vilka hantelpressar :D Du ökar på sjuuukt bra :)
|
Du kör på som vanligt Rasmus! Har du någon eventuell deffperiod inplanerad?
|
helvete man,,3x10_30...bra skit
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:23. |