![]() |
Citat:
|
Har prövat Rage idag och jag måste säga att det var klart över förväntan, jag ligger på i diet och är allmänt urlakad på mycket cardio och lite kcal, men jag fick rejält bra tryck och en riktigt fin pump.
Överaskande bra. :thumbup: |
finns det någon liknande produkt till ett billigare pris?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
okey. vart kan man köpa rage då? |
Citat:
|
Bara testat det 2 pass nu men upplevt bättre pump, liten uthållighets förbättring. Måste dock experimentera lite med dosen för att kunna ge bättre feedback. Ljusår bättre än kcg/kcg2 iaf! Men då kanske man inte heller kan jämföra dessa då innehållet diffar totalt.
|
Tjo. Då har jag fått min burk med Rage. Ska bli spännande. Tänkte göra slut på den burk med KCG2 som jag redan har hemma först.
Sen blir det till att testa Rage. |
Jelp moste kopa Rage. :hbang:
|
Citat:
Teh Rage roxx! :hbang: |
Gjorde en liten uträkning hur mycket koffein det är i en portion rage. och det var ju bara 200 mg. Ska man inte ta högre dos för att få bra effekt? var någon tråd där någon hade skrivit att man minst behövde 400 mg för bra effekt. stämmer detta?
Här är tråden. Där skriver ju folk om doser mellan 400-800 mg. http://www.kolozzeum.com/forum/showt...ght=koffein+mg |
fairing:
jag har en kompis som är i rage köpar tankar,men eftersom han går i skolan och ej har så mycket pengar och då bara ha råd med 1 utav dessa pre work out produkter,så tänkte jag höra (åt honom) om det finns någon chans att han skulle kunna få ett smakprov utav rage? jag har sagt till honom att man får goda resultat utav produkten,men han vill inte köpa grisen i säcken och tvekar ändå. |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:01. |