![]() |
|
Vi får väl vänta och se helt enkelt.
Såg att Reza förlorade mot Marcello. Hur såg matchen ut? |
Mest på fötterna, fram och tillbaka. Reza gjorde mer skada, pressade mer. Marcello såg bättre ut på fötterna än förut, men fortfarande var hans standup Hermanesque; backa bakåt med hakan i vädret. Reza borde vunnit, men han var inte så enormt övertygande (även om det fanns glimtar av bra boxning, särskilt försvar, från hans sida - mycket bobbing and weaving).
|
Var det inte ngn som skulle hooka upp mig med en samling av alla Silva's fighter i bra kvalitet förut? Någon kanske har en invite till en bra tracker?
EDIT: letade och hittade alla UFC fighter nu iaf |
|
Det var mig du frågade Snuggles. Har alla fighterna på någon hårddisk. Eller ja, iaf de tidiga (Vale tudo etc) fram till relativt sent i ufc. Resten av de har jag som hela galor. Men kan försöka göra det till en torrent. Aldrig gjort något sånt så!
|
Citat:
|
De första är ju inte i "bra" kvalitet. Ska du se det på en stor tv blir det nog pixligt, men det är något man måste se om man är ett Silva fan tycker jag.
Dessa har jag som enskilda fighter. http://imageshack.us/a/img703/2776/silvaklipp.jpg |
Citat:
Hur är kvaliten på cage rage fighterna? |
Ah men dåså. Kan se om jag kan styra upp en torrent sen då om du nu vill ha dem. Finns ett par fighter där som e riktigt bra ju.
|
Citat:
|
Aight!
|
Alla hans matcher finns väl på MMA-tracker. Har för mig att det är ok kvalité på de flesta.
|
Återigen högklassig UFC sänt från Brasilien! Main card var verkligen en fröjd att se, kändes lite skönt med tanke på vilken felträff UFC 152 kändes.
Davis, Maia, Fitch, Glover och Nog, vilka matcher. Silva - Bonnar var mest en väntan på knocken från Silva, och särskilt när han stod helt avslappnat och lutad mot buren. |
Tycker alltid nästan det blir lite av ett antiklimax när Anderson knockar sin motståndare med ett par slag. Jag hade ju velat se 5 ronders utklassning och ett sent avslut. Matcherna mot Okami och Forrest var mycket bättre.
Håller med Deceiver85, UFC behövde verkligen en lyckad gala. |
Tyckte Phil Davis var riktigt kul att se. Borde inte han vara nära titelmatch snart?
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:53. |
|