![]() |
|
Chisora vs Haye ikväll.
Funderade lite på vad dessa boys tjänar om man jämför med t ex vad Pacman och Bradley fick i deras senaste möte? Har även dom astronomiska summor i faktisk matchlön? |
Citat:
"I found out yesterday evening that Derek is on a £850k garuntee + % of boxnation new subscribers for the fight and Haye got a £1.5m garuntee + similar (but larger) back end %'s. Is it does the projected numbers Chisora should gross about 1.15m and Haye 2.5m." |
Visar de fighten på svensk tv eller blir det till och streama?
Och när börjar det? |
börjar vid 9 tror jag
|
Kvart i elva på kanal 10!
|
Snyggt jobbat av Haye. Chisora pressade ändå rätt hyggligt.
Tänkte på kommentatorerna som var förvånade att Haye clinchade och pressade upp den 15 kg tyngre Chisora mot repen. Kan det vara att Haye har tränat en hel del "mma", och vet hur man fördelar vikten i clinchen bättre? |
Citat:
|
Strikeforce levererar. Kul med vinst för Larkin och Marquardt. Förhoppningsvis fixar Nate kontrollerna. Han har väl både aas och trt-abuse bakom sig. Hur som så var det väldigt skönt att Woodley sattes på plats.
Synd på Hirota. Förväntade mig mer av Masvidal. |
|
Citat:
Kanske inte lägger exakt som du men får åtminstone lite inspiration. Knappast en slump att du gissade rätt på alla matcher! Enda gången det sagt klirr i kassan var Edgar mot Pen 1 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Här är mina predictions från senaste Strikeforce, gick ganska bra då också: http://www.tapology.com/ue/147815.png |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:22. |
|