![]() |
|
Dan Severn verkar grym ! Ingen vettig person går så många matcher, men rent teoretiskt kan han ha gått från vettig till ovettig relativt tidigt i karriären efter några hårda träffar :-)
Jag tankade direkt hem : Fight Legends of the Quad Cities - Main Event - Dan Severn vs. Alex Rozman Dan "The Beast" Severn is back! Fight Legends of the Quad Cities in 720p. Separate fights so you can cherrypick or just grab them all. Included as well is a short highlight-reel of the event and two interviews. One with Dan Severn made the day before his fight and one with Ken Shamrock. Enjoy Det här måste man ju se ! Gubben har ju hållit på längre än vad många här på forat är gamla ! |
Nån som kollar på Quad Cities ?
Såg precis "Fight Legends of the Quad Cities Alex Rozman VS Dan Severn" , inte lika proffsigt och ultrakommersialiserat som de största UFC men helt ok underhållningsvärde ! Grym match, "The Beast" är som en mix av Chuck Norris, en gammal brottare och Burt Reynolds fast lite fetare. :-) Synd att "The Beast" skall sluta, vad har ni för favoriter ? Jag gillar helt klart alla udda fighters, alla superproffsiga 85 kiloskillar som gör allt exakt likadant är bara så tråkigt oavsett hur duktiga de är - hellre lite freakshow. |
Citat:
|
Tank Abbott om sin match med Dan Severn:
http://www.google.se/url?source=imgl...8kCsPA0wy2Ejbg "I felt like I was getting raped by Freddy Mercury" |
Citat:
Pratar vi endast UFC? Då även Sonnen och Rampage. Och always supporting Healthy Brock Lesnar, Dan Hardy, Sexyama, Jon Jones' Opponents, Cowboys' Opponents, Hector Lombard and Vitor Belfort in a non-homosexual and homosexual way. |
Tror du glömde motivated BJ Penn och Chuck with that look in his eyes.
|
Citat:
|
krellik : Hehe grymt !
|
Citat:
Sen så håller jag även War-Wand och Aoki nära hjärtat. Nog lättare med en top-10 än en top-5 :D |
Citat:
Jafan, sen har man nästan en som ligger närmare hjärtat än den andra i varje match :D |
Hur ser ni på det här med Jones och rattfyllan? Är han en idiot utan karaktär som ni aldrig kommer ha någon respekt för? Gjorde han ett misstag och kommer bli en starkare person? Hur blir det med UFCs planer att göra honom deras posterboy?
Tycker det är jävligt beklagligt att det blev såhär för en 24-åring. |
Så länge som det inte påverkar honom negativt, och han inte åker i finkan, så.
Vad gäller karaktär; folk som pekar finger och tycker det är rätt åt honom har i mina ögon mindre karaktär än vad de anklagar honom för att ha. |
Kör man rattfull förtjänar man skit, han är 24, inte 16.
Förövrigt så skrattade jag gott åt diskussionen om Klitschko vs JDS, Jds må visa talang, men ni kan ju gissa hur mycket talang en GOAT tungviktare i boxning har han också. |
Det är en sak att säga "dumma fan som kör rattfull". En annan att säga "jag visste det, jävla hycklare, falska, äckliga idiot som tror han är något". Gissa vilket alternativ som framstår som mer duschpåsigt.
Angående JDS: vilket var varför jag frågade hur han skulle se ut efter 1 års enbart boxningsträning med någon topptränare, t.ex. Roach. Fick aldrig något svar. |
Citat:
En annan med galen record är ju annars Jeremy Horn. Kört sen 1996 och record på 89-21-5 och är bara 36 år. Tolv matcher 1998, tjungoen matcher 1999 och fjorton matcher 2000. *screwy* |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:43. |
|