![]() |
|
Ja jösses... McKenzie...
|
Någon stream till maincardet?
|
ärdet slut på prelimsen nu?
|
Nope, Tavares - Yang kvar.
|
Citat:
|
TavarezZz sover som en gris 3.42 in i första
|
War-Zombie!!!!
Blir min Korean Zombie-tröja idag :D |
Bra gala, Cerrone när han slåss som han kan / ska är vacker att se på.
Zombie - Aldo. Efter Aldo vunnit i Rio kan bli intressant, dock tror jag Aldo tar hem det. Han är bara sjuk. |
Chan såg bra ut om man bortser från när han började bli trött, men jag tror endå inte han har någon chans mot Aldo. Gissar på att han blir totalt överkörd. Aldos striking är i en helt annan klass, och jag tror inte han kan få ned honom. Nu vet jag inte riktigt hur mycket Aldo har varit på marken under tidigare matcher och i WEC, men mot Florian såg hans jiu-jutsu rikigt vass ut, och hans scrambling är löjligt bra, så jag tror inte Chan har särskilt mycket att hämta ut där heller om matchen skulle hamna på marken. Möjligtvis kan han jobba för en submission om Aldo är i top-position, men jag är tveksam.
Vad tror ni? Andra godbitar från galan: Cerrones sparkar. Att stephens fortfarande kunde stå upp är ganska sjukt. Maldones kroppsslag i clinchen. Synd att hans boxing i övrigt inte ser lika bra ut. Stephens (mot Cerrone) tränare under rondpause: "I DON'T CARE IF YOU GET KNOCKED THE FUCK OUT, SWING FOR THE FENCES!". Jacksons röst under Cerrone-matchen, "Caaaaowboy! Jabouins snurksparkar. Helt jävla sanslöst att Hougland kunde överleva båda avslutningsförsöken. |
Tror Aldo kommer sitta där ett jävligt bra tag om inte han bestämmer sig för att byta viktklass. Ser Aldo som näst intill lika bra som Anderson.
|
Baserat på bara teknik så tycker jag Aldo är bättre än Anderson. Anderson har bättre händer, men Aldo sparkar och har ett stort övertag i brottningen. Misstänker också att Aldos jiu-jutsu är bättre, men det får vi se. Fast Anderson förtjänar att vara rankad högre i nuläget.
|
|
Citat:
|
Zombie tar Aldo. Sanna mina ord.
|
etarnallord: Kontroversiellt, jag vet. Varför är Anderson bättre än Aldo? Skiljer ju sig i motstånd osv, så man får ju spekulera lite.
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:46. |
|