![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Hur är det på gamla trevliga Broodwarfronten nu för tiden? Spelas det bara av Koreaner som är världsmästare, eller törs man tanka ner och ge sig in i matchen igen efter fleeera års uppehåll. :n00b
|
Genomsnittliga skillen är mycket högre än för flera år sedan, vilket är självklart. Koreanerna är fortfarande bäst, vilket också är självklart :D
Men det är bara att köra ! :) |
det var jättelänge sen jag spelade starcraft..... jag saknar det lite faktiskt. Spelade mest custom games, fast det var så jävla roligt ju
|
Installera och regga dig på www.iccup.com och lägg dig i D- ranken och öka!
|
Citat:
|
Citat:
|
|
haha
|
När släpps starcraft 2?, jag är inte så med.
|
Det enda datumet som är släppt är 09 tror jag.
|
De har meddelat att beta test ska påbörjas "snart".
|
Nyhet för mig: 2008-10-13: Blizzard har annonserat att Starcraft II kommer att släppas i tre delar. Först ut är denna, Terrans: Wings of Liberty. Därefter kommer Zerg: Heart of the Swarm och slutligen Protoss: Legacy of the Void. Inget datum har satts för dessa titlar.
Vad tycker vi om detta? Personligen tycker jag om lite att de drar ut på det när det är så efterlängtat. Dock det blir ju lite dyrare också om alla delar kostar tex som sidan jag kollade på, 429:- styck. |
Kommer ihåg när morsan hade köpt starcraft 1 o jag gick fortfarande i lågstadiet haha fan vad jag älskade de spelet. Jag hade protoss på framsidan..
Nu är jag 21 och spel nummer två har inte kommit ut :( Men kommer köpa 2:an direkt när de kommer ut. |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:27. |